Orak Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Ved og connecte den femte broen på L3 åpnes multipiler. Men, funker dette på alle T-Bred cpuene? Dette var en xp2400. Men, hva med 2100 ? http://www.overclockers.com.au/article.php?id=118669 Takk :wink: Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Ja det skulle jeg tro...er jo bygget på samme måte tross alt! Lenke til kommentar
Orak Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 mm.. det jeg tenkte Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Er jeg helt på jordet, eller lar denne unlockingen her deg kun redusere multiplier? Jeg kan gå så langt ned jeg vil på min XP2100, men ikke høyere enn 12.5. Har på flere forum sett folk kjøre kortet (A7V333 m/1016 BIOS) med 13.5 multiplier, så det er vel ikke snakk om manglende støtte for høyere.. -- Tommy H Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg kan ikke si noe for sikkert, da jeg ikke har T-bred selv...men på palminoen min kan jeg også bare stille ned multiplier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå