Gå til innhold

Problemer med Vista og flash :\ (løst)

Anbefalte innlegg

På min laptop med vista home premium så sliter jeg litt atm.

Saken er, at hvor enn mange ganger jeg laster ned og instalerer flash player fra adobe, så virker det ikke. MSN har, helt siden maskinen var ny i februar, klaget over at jeg ikke har flash instalert hver gang jeg logger på. Men jeg driter egentlig i om de stygge wink'ene funker, så jeg har egentlig aldri brydd meg særlig mer med det.

Men så sitter jeg nå og prøver ut forskjellige greier i media center, bla internett tv. Og fikk beskjed om at jeg trengte flash player 7 eller nyere for at det skulle virke og ble henvist til adobes nettside. Jaja tenkte jeg. Lastet ned igjen, instalerte og restarta maskinen. Fyrte opp media center igjen, men neida. Samme beskjed igjen. Jeg har ikke flash.

Hjelp! Hvorfor vil ikke flash og vista gå hånd i hånd?

Endret av destilert
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, Opera support sider henviste meg videre til adobes sider og ba meg følge instruksjonene der :p

Men ifølge denne linken: http://www.macromedia.com/software/flash/about/

Så har jeg flash installert. Versjon 9,0,47,0 . Og jeg får aldri beskjed om at jeg mangler flash når jeg bruker Opera. Problemet er at msn og media center av en eller annen grunn fortsatt maser om at jeg må laste ned flash :\ som om vista ikke har fått med seg at jeg har installert det.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...