Gjest Slettet-H60F8FiF Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hei jeg får (ikke) installert Canon skriver på Vista Home. Skriveren ser ut til å bli installert da jeg bruker oppdatert materiale fra Canon Norge, men da jeg skla skrive ut står det bare (svarer ikke), så kommer det kanskje en utskrift ette 7-8 minutter. Hva er feil. Skulle det være så vanskelig å få en skarve skriver til å funke?? Har aldri hatt problemer med XP. Er det noen som har et tips eller to?? Mvh Ole T Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Er dette problemet løst? Bare lurer fordi jeg nettopp har kjøpt meg denne skriveren selv Har ikke koblet den til ennå, har Win XP enn så lenge... Endret 3. februar 2008 av plankeby Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Har denne selv. Funker finfint i 32bits windows, men umulig å få til uten driverstøtte i 64bits. Må gå tilbake til 32bits selv nå kun pga dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå