robiwan Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Til dere som har prøvd x-clamp-fixen, fungerer det fortsatt og hvor lenge har det fungert? Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Hvor lenge har du brukt det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Funker fint til en kamerat jeg fikset det til også. Han fikk RRoD for et par måneder siden. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg har jo tideligere skrytt over hvor bra det fungerte, men nå har min xbox begynt å fryse Fungerte knirkefritt i to måneder. Men så en dag frøs plutselig spillet etter 10 minutter ca, og så ble det bare kortere hver gang jeg startet den. Mulig det hjelper å åpne den og stramme skruene igjen, har ikke giddet det enda. Lenke til kommentar
Pellar Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 boxn minj har fungert knirke fritt med den Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Jeg har jo tideligere skrytt over hvor bra det fungerte, men nå har min xbox begynt å fryse Fungerte knirkefritt i to måneder. Men så en dag frøs plutselig spillet etter 10 minutter ca, og så ble det bare kortere hver gang jeg startet den. Mulig det hjelper å åpne den og stramme skruene igjen, har ikke giddet det enda. Har du prøvd å stramme clamp fixen nå? og hjalp det? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ja glemte å nevne det - skruene satt helt fast, så jeg klarte ikke å stramme de mer, men jeg tok å "bakte" boxen igjen (skrudde den på uten vifter til den overopphetet). Etter det fungerte den igjen, men har bare spilt ca 5 timer foreløpig. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 noen som veit steder i Norge hvor man kan få kjøpt clamp fixen? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Ser ingen grunn til å kjøpe det fra norge når det kun koster 70kr og tar et par dager å få det fra tyskland. http://www.x-clamp-fix.com/catalog/product...ix-DIY-Kit.html Endret 2. desember 2007 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Etter det fungerte den igjen, men har bare spilt ca 5 timer foreløpig. Og nå er den ødelagt igjen (fryser). Så tror vi kan konkludere med at x-clamp-fix kun er en midlertidig fiks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå