Skogslik Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Ja men dne stopper jo ikkje av den grunn? Death Metal pedal? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Høres rett og slett ut som du bør bruke noen hundrelapper på å ta et par timer hos en kompetent lærer. Det har du mye mer igjen for enn om du begynner å vurdere å bruke penger på utstyr. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Ja men dne stopper jo ikkje av den grunn? Death Metal pedal? Det var bare et eksempel på en type pedal. Digitech Death Metal. Digitech Metal Master Her kan du høre hvordan death metal pedalen høres ut.(Trykk på demoer) Her kan du høre hvordan metal master'n høres ut.(Trykk på demoer) Henrik. Endret 18. november 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Likte dne Death Metal paden der! Kan man ikkje få til slik lyd uten en slik en, for det er son lyd eg mener eg vill ha Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Likte dne Death Metal paden der!Kan man ikkje få til slik lyd uten en slik en, for det er son lyd eg mener eg vill ha Jeg vet ikke, men pedal anbefales, du kan jo switche mellom clean og vreng med hjelp av foten. En venn av meg har Metal Master pedalen, utrolig bra! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 ja, kostet jo ikkje så altfor mye heller. skifte med foten, hva mener du? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Det er jo en pedal, som du trykker ned med foten for å skru den på, og trykker en gang til for å skru den av Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvis du er plaget med støy (både når du spiller og i utstyret generelt) er det absolutt ikke noen løsning å tilføre flere ledd i kjeden, tvert i mot. Det skaper bare mer støy. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 (endret) støy og støy, kan kansje ta opp litt og så kan eg legge det ut så dere kan høre hvordan det er? Endret 20. november 2007 av Skogslik Lenke til kommentar
JorgenSeverin Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) For å få god lyd ut av fin forsterker er det kun en ting som hjelper.. SKRU PÅ KNOTTENE.. Hver gang du spiller bør du forandre instillingene og se om du finner noe nytt du likker.. Hvis du skal ha skarp lyd bør du ha middle og treble litt opp... Trekk litt av på gainen og ha tone kontroller (på gitaren) på fult. Ha bass ca midt på og litt reverb (LITT).. Hvis du vil ha metall: Skru opp gain, bass og ha treble og midle på midten.. Ta av all reverb Og helst.. Aldri gå etter en fasit... Fin din egen lyd som DU liker... slelvom kanskje ikke ditt favorittband har akkuratt lik lyd.. Prøv og finn ditt eget sound, skru på gitar, knotter og trykk på knapper.. KOS DEG!! Endret 20. november 2007 av JorgenSeverin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå