HellandB Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hey! Jeg har en bærbar pc med to ekstra skjermer: 1. bærbar pc (15") (1400x1050) 2. 21" som jeg har koblet til rgb (har kun èn rgb utgang og ingen dvi.) (1680x1050) 3. tv kobla til s-video (800x600) Er det mulig å dele skjermen opp i 3, 3 skrivebord? Normalt kan du utvide skrivebord, da bler det en primær og to sekundær som må ha lik oppløsning. Jeg trenger forskjellig oppløsning på alle tre... Har programmet Ultramon men har ikke fått til noe. Takk:) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Det er ikke noe problem, men du vil ha problemer med å dele video og spill og sånt over 3 skjermer (dvs. du kan ikek ha videoen spannende over mer enn èn skjerm om gangen, da hver skjerm kjøres for seg selv), mens vanlige ting som desktoppen og excel-ark osv. ikke vil være noe problem, og du kan gjøre dette rimelig enkelt via nvidia/ati kontrollpanelet. -Stigma Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 hm.. Har ati radeon 9700 skjermkort. Omega 3.8.330 driver. Vet du hvordan jeg gjør? Jeg finner det ikke.. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 du har vel bare 2 utganger på den da,, pluss evt tv out,, er jo bare og plugge opp og følge windows:D er ikke noe stort problem , evt gå inn i ccc og fiks opp litt der Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Det blir bare delt i 1 og 2, da kan jeg bare ha to forskjellige oppløsninger. Problemet er at jeg vil ha tre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå