Frezz Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har nylig kjøpt et 8800GTS kort. Vurderer å kjøpe et 8800GT kort å sette i SLI. Vil det fungere? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har nylig kjøpt et 8800GTS kort. Vurderer å kjøpe et 8800GT kort å sette i SLI. Vil det fungere? Jeg har tenkt på det samme. Men kan ikke pare GT med GTS dessverre. Det blir kjøp av 2 x GT og salg av GTS'n på meg! =) Lenke til kommentar
haalo Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hvis du nylig har kjøpt et G80-kort burde du bruke angreretten. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvis du nylig har kjøpt et G80-kort burde du bruke angreretten. Jeg har hørt GT er mye bedre enn GTS.. Så jeg ville nok byttet det inn jeg også.. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Mye og mye bedre... Det er noen prosent bedre ja, men med dagens prisforskjell så ville jeg ikke nølt å bruke angreretten ja. (14 dager) Lenke til kommentar
Frezz Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Men man kan ikke bruke GT og GTS sammen? Kan man da bruke GTS av to forskjellige leverandører og med forskjellige klokkefrekvenser? Endret 17. november 2007 av Frezz Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Men man kan ikke bruke GT og GTS sammen? Kan man da bruke GTS av to forskjellige leverandører og med forskjellige klokkefrekvenser? nei, ikke GTS og GT. Men forskjellig leverandør av samme produkt går fint. Men de vil bli klokket til laveste klokk... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Men man kan ikke bruke GT og GTS sammen? Kan man da bruke GTS av to forskjellige leverandører og med forskjellige klokkefrekvenser? Ja, men det kortet med lavest frekvens holder igjen det andre så det blir samme frekvens på samme kortene. EDIT: jeg må virkelig lære meg å lese postene over meg skikkelig.... Endret 17. november 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 EDIT: jeg må virkelig lære meg å lese postene over meg skikkelig.... 10hi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå