the_masked_cow Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg ble ringt opp av naboen min. han sa at han hadde et par oppgaver til meg. en av oppgavene var å koble stationærpcn i kjelleren opp mot trådløst internet. jeg tenkte det ville bli en smal sak, helt til han kom med en nintendo wi trådløs adapter. jeg kobla PC-en til internett med en kabel, og installerte driverprogramvaren til wi adapteren. Jeg forandra også ip-adressa til motta automatisk, slik at adapteren kunne koble seg opp mot ruteren. det gikk greit helt til jeg fikk begrenset forbindelse. da tenkte jeg at det måtte være fordi jeg ikke hadde skrevet en WEP-nøkkel noe sted. da tenkte jeg at jeg måtte skaffe en nettverks driver. her er det jeg sliter litt. noen forslag som kan funke? Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 hva mener du med wii adapter? nintendo wii har trådløst innebygd du bare setter opp wii`en til å koble seg opp mot den trådløse ruteren Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 hva mener du med wii adapter?nintendo wii har trådløst innebygd du bare setter opp wii`en til å koble seg opp mot den trådløse ruteren er ikke helt sikker (har ikke wi) men ettersom det jeg forstod så brukes wi adapteren til en slags forbindelse mellom pc og wi. http://www.gamezone.no/images/boxshots/25334.jpg bilde av adapteren Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 oida. fannt ut at denne adapteren var for å få tilgang mellom nintendo ds og pc. har jeg rett? Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 anyway.. jeg er litt skeptisk på om at det er mulig å bruke denne. jeg fikk kontakt mellom pc og router. (skreiv inn SSID, i konfigurer --> avansert. skrudde av statisk ip) er da naboen min nødt til å kjøpe et vanlig pci kort/usb kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå