_sindre_ Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Skal benche 2900XT i crossfire, er det mulig å jumstarte en strømforsyning til det ene skjermkortet, for så å starte resten av PC-en med en annen strømforsyning? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Koble sammen grønn og svart ledning på 20-24 pins kontakten så starter psu. Dersom du vil gjøre dette litt mer "praktisk" enn å stappe in binders inn i kontakten kan du jo koble ledningene til en bryter. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 men planen vil fungere? Det kan ikke skade utstyret at jeg starter det ene skjermkortet før resten av PC-en? hadde vært kjekt å fått testet crossfire før jeg før får den nye strømforsyningen (ODIN GT 800W) neste helg. Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Kan du ikke parallellkoble den andre strømforsyningens svarte og grønne med svart og grønn på den ene strømforsyningen? Så starter begge på samme tid... Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 det hadde selvsagt vært mulig, men har lite lyst å skjære i ledningene bare for å teste dette. Håper på å få ny strømforsyning til helgen. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg mener det følger en Y-kabel med CM-stacker, som kobler sammen ATX-kontaktene på to PSU-er. Dersom du starter begge PSU-ene samtidig så ser jeg ingen grunn til at det ikke skulle gå bra, men jeg er straks litt skeptisk dersom du starter de på forskjellige tidspunkt. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Ja, det fungerte dårlig å starte dem på forskjellig tidspunkt hvertfall. Problemet er vell at jeg ikke har en slik kobling (har sett på slik) men gadd ikke kjøpe når jeg snart får den nye strømforsyningen. Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 hvis du ikke vil skjære i ledningen kan du stikke en nål gjennom. Har gode erfaringer med sikkerhetsnåler, men det meste funker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå