unwill Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 jeg har aldri hatt det feteste skjermkortet på markedet, så Geroce FX blir det ikke med det første. Minst penger for mest ytelse er bra. Håper at de nye skjermkortene presser de gamle ned i pris... og ikke ut av produksjon. En Ati 9700 Pro til 1500,- kroner hadde vært hyggelig... (Men først må jeg vel skaffe meg en stasjonær PC :wink: ) Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 ser ikke bort ifra at det havner i pc'n min...hva er penger verdt uansett, hvis man ikke bruker dem... EDIT: skrivefeil Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Aner ikke. Jeg av typen impulskjøper. samme her men jeg er prisbevisst, så jeg kommer nok ikke til og kjøpe det. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 ser ikke bort ifra at det havner i pc'n min...hva er penger verdt uansett, hvis man ikke bruker dem... EDIT: skrivefeil Da er de verdt såpass "mye" at man kan spare dem til senere og bruke dem på noe annet som har samme ytelse evt tilfredsstillelse Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Da er de verdt såpass "mye" at man kan spare dem til senere og bruke dem på noe annet som har samme ytelse evt tilfredsstillelse eller man kan bruke pengene nå...og tene nye penger til å bruke senere...(litt vanskligere hvis man fortsatt er under utdanning da) Lenke til kommentar
z10an Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 gidder ikke å kjøpe fx ...kjøper heller nyeste radeon kortet når det kommer.. har 8500 radeon fra før da og det funker vel en stund til Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 mitt GF4 holder ennå, så det blir nok ikke noe før til høsten eller noe. kan være GF FX har blitt billigere og bedre da, for jeg tror virkelig det har noe med driverne og gjøre. for dette er jo et helt nytt kort. gf4 var jo bare en videre utvikling av gf 3. samme som radeon 9700 er fra 8500, enklere og lage drivere til teknologi man kjenner godt.(tror jeg da ) Så jeg venter til dagen GF FX får ordentlige driver og da slår det ihvertfall 9700pro om ikke 9900, eller hva nå enn det skal hete, og da skal jeg si: HVA VAR DET JEG SA?!!! Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hvordan i hule kan du påstå at R200 har noe til felles med R300??Dette er to helt forskjellige skjermkort. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 R300 har flere pipelines, støtter directx 9, eier alt med AA og AF og har mye raskere klokkefrekvenser!!! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Ja, R200 er ikke det samme som R300! Mye nytt på R300 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hva jeg kommer til å kjøpe? Vel... Akkurat nå har jeg bestemt meg for et Radeon 9700 Pro. GFFX er for dyrt, og selv om de tydeligvis senket støynivået litt, holder ikke det. Venter litt til prisen på 9700Pro synker et hakk til. Har ikke hatt noe ATI kort til vanlig bruk siden ATI Rage Pro, så håper drivere til Radeon kortet funker greit. Vet mange sier at det er tilfelle, men ønsker å oppleve det selv. (Har et Rage128 Pro, men det bruker jeg bare som TV kort på DivX maskina mi, det kortet funker greit sånn sett) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Trenger ikke no bedre enn et GF2 TI500, men jeg etterlyser en dvi. utgang..... Lasse er det ikke dette vi kaller en grove skrivefeil om et produkt. Selv har eg et GF2 ultra. Det spørs. Det kan være snakk om et Gainward GeForce2 TI/500, eller bare et GeForce3 TI500. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå