MK2 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Når man finner ei jente som man klaffer 100% med, er det vanskelig å forestille seg at man kan møte ei som har samme humoren, blikket, kjærligheten og utseendet som den jenta du fant. Og du har mest sannsynlig aldri møtt en slik jente før i tiden som du har møtt. Derfor er du veldig tvilende til å finne ei som kan være like god. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det må det da alltid være. Den typiske kommentaren, Hun er den rette osv, det finnes ikke 1 jente, som bare er perfekt og ingen annen. Virker som om de som blir vraket står på denne kommentaren som om det skulle vært bibelen. Vet ikke om jeg forklarte godt nok ? Ah.. Da er jeg med. Det er jeg forsåvidt helt enig i. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Når man finner ei jente som man klaffer 100% med, er det vanskelig å forestille seg at man kan møte ei som har samme humoren, blikket, kjærligheten og utseendet som den jenta du fant. Og du har mest sannsynlig aldri møtt en slik jente før i tiden som du har møtt. Derfor er du veldig tvilende til å finne ei som kan være like god. Kresen eller bare uheldig ? Det må det da alltid være. Den typiske kommentaren, Hun er den rette osv, det finnes ikke 1 jente, som bare er perfekt og ingen annen. Virker som om de som blir vraket står på denne kommentaren som om det skulle vært bibelen. Vet ikke om jeg forklarte godt nok ? Ah.. Da er jeg med. Det er jeg forsåvidt helt enig i. Goodie Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Når man finner ei jente som man klaffer 100% med, er det vanskelig å forestille seg at man kan møte ei som har samme humoren, blikket, kjærligheten og utseendet som den jenta du fant. Og du har mest sannsynlig aldri møtt en slik jente før i tiden som du har møtt. Derfor er du veldig tvilende til å finne ei som kan være like god. Kresen eller bare uheldig ? Du må nok utdype deg litt bedre enn du gjør, hvis jeg skal skjønne hva du spør om. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det må det da alltid være. Den typiske kommentaren, Hun er den rette osv, det finnes ikke 1 jente, som bare er perfekt og ingen annen. Virker som om de som blir vraket står på denne kommentaren som om det skulle vært bibelen. Vet ikke om jeg forklarte godt nok ? Enig! Jeg tror det finnes mange rette for en person. Men at noen er "rettere" enn andre er nok sant;) Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det var ikke jenta for meg! Hva skjedde? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Les lengre nede i første delen av tråden. Godt at trådstarter har såpass "fornuft" ihvertfall Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 det finnes ikke 1 jente, som bare er perfekt og ingen annen. Hva f...? Er jeg ikke perfekt? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Uansett, jeg skal gjøre mitt beste for å være den beste kjæresten jeg kan være for han som kommer min vei og vil ha meg. Har lært masse om hvem jeg vil være i ett forhold og hva jeg synes er viktig å sette pris på hos han. Ikke glemme de små tingene man savner når personen ikke er der, men heller være takknemlig for de, Ikke stå i veien for han, men la han gjøre det han har lyst til.. osv Lærer masse når man er singel ja! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ingen vits i å ødelegge tråden bare fordi man tok feil Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Jeg minner på at man ikke har lov til å redigere tråder og innlegg i den grad at det ødelegger forløpet i tråden. Siden skaden alt er skjedd stenger jeg likegodt denne. Reaksjoner på moderering gjøres som vanlig via PM/melding. Endret 6. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg