Dan-Levi Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Det var ikke jenta for meg! Endret 3. desember 2007 av Pyrellus Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Leiligheten er helt sikkert fin nok. Du må gjerne være nervøs, men ikke vis henne at du er det. Prøv å slapp av, og bare ha en hyggelig kveld med denne jenta. Lykke til! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Flytter denne til Samliv og relasjoner, jeg. Lykke til i kveld! Du får komme tilbake og fortelle hvordan det gikk. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Åssen gikk det? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvist det gikk bra så svarer han vel ikke i denne tråden helt enda. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvist det gikk bra så svarer han vel ikke i denne tråden helt enda. QFT. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvist det gikk bra så svarer han vel ikke i denne tråden helt enda. QFT. QFT? Hva betydde det igjen? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvist det gikk bra så svarer han vel ikke i denne tråden helt enda. QFT. QFT? Hva betydde det igjen? Quote for truth. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Det var det, ja Takker Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Det er lenge siden jeg har kost meg så mye, alt gikk kjempebra Vi prata om alt og ingenting, spiste, koste oss og slappet bare helt 100% av. Da er det bare å gi det litt tid og se om vi kan fungere. Wohoo Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Skjønte ikke problemstillingen men det høres veldig søtt ut. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Så koselig da. Er så kjekt når folk blir forelsket. All lykke til deg Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 hmmm.. Det funka ikke så bra alikevel. Tror kanskje ikke hu var den rette for meg, hu var rett og slett ikke voksen nok, kjipt Flere fisk i havet! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 hmmm.. Det funka ikke så bra alikevel. Tror kanskje ikke hu var den rette for meg, hu var rett og slett ikke voksen nok, kjipt Flere fisk i havet! Er det over for godt? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ikke voksen nok? Fnisete og sånn mener du da? Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Det jeg mener med ikke voksen nok er at hun er den typen som drikker i ukedagene, gir litt faen i livet (ikke jobb ikke skole) osv.. Jeg er mer klar for ett stabilt liv, drikking skjer i helger og ha litt ambisjoner for framtiden. Hun er ei kjempeålreit jente men ikke damemateriale for min del. Om det er over for alltid? Det vet jeg ikke, men tror det blir en stund til ihvertfall hvis det skal skje noe. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det finnes ikke "jenta, den rette"... Måtte bare presse det inn, er så lei det. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det finnes ikke "jenta, den rette"... Måtte bare presse det inn, er så lei det. Lov å spør hva du mener med det?? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det finnes ikke "jenta, den rette"... Måtte bare presse det inn, er så lei det. Lov å spør hva du mener med det?? Det må det da alltid være. Den typiske kommentaren, Hun er den rette osv, det finnes ikke 1 jente, som bare er perfekt og ingen annen. Virker som om de som blir vraket står på denne kommentaren som om det skulle vært bibelen. Vet ikke om jeg forklarte godt nok ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg