Gå til innhold

Problemer med oppdragene i Crysis (inneholder "oppgdrag spoiler")

Anbefalte innlegg

Jeg har opplevd en del "problemer" med oppdragene i Crysis.

Spiller spillet på "Delta" nivå med alt på "Very High" @ 1600x1200@100Hz i Windows XP uten noen problemer.

Problemene dukker dermed opp i selve oppdragene på spillet.

Opplevde ikke noe av dette på første bane nærmere kjent som "Contact" som erden samme banen vi kjenner igjen fra Demoen.

Men når jeg kommer meg videre til bane nummer to kalt "Recovery" så syntes jeg ting virker merkelig.

Problemet ligger i det at jeg får forskjellige oppdrag, men selv når jeg gjør det jeg får beskjed om ser jeg ikke ut til å få noen videre instrukser.

Sånn som første oppdrag på Recovery banen, så skal du "Capture the communications trailer", når jeg gjør dette får jeg ikke beskjed om hva jeg skal gjøre videre. Så jeg gikk rundt denne konteineren i nesten 30minutter før jeg ikke gadd mer og bare begynte å bevege meg videre i en retning. Og først når jeg hadde beveget meg litt fra området med denne konteineren bortover veien så får jeg beskjed om hva neste oppdrag er. Noe jeg syntes er veldig merkelig, og skapte mye forvirring hos meg selv.

Så finner jeg hu Rosendahl dama, eller hva hu heter. For så å sprenge de to tanksene i lufta.

Så skal jeg liksom bevege meg til "Rendezvous Point". Dette burde da ikke være så fryktelig vanskelig, ettersom det er en liten prikk på kartet som viser nøyaktig hvor dette punktet skal være.

Men når jeg har beveget meg opp ditt, så skjer det ikke noe som helst. Ingen nye instrukser eller noe, selv når jeg har ankommet punktet. Jeg har nå prøvd å bevege meg litt i forskjellige retninger rundt dette punktet, men ingen nye oppgaver/oppdrag får jeg.

Så nå fatter jeg ikke hva jeg skal gjøre lengre. Er det virkelig meningen at det skal være slik?

Er det noen andre som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...