peder--- Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Er det stor forskjell på skjermen til iPhone som har 16 millioner farger og LG KU990 som har 265000 farger? Er det markant forskjell når du ser på dem? Jeg vet at iPhone er 3,5" og LG KU990 er 3". Lenke til kommentar
enterhaa Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Er det stor forskjell på skjermen til iPhone som har 16 millioner farger og LG KU990 som har 265000 farger? Er det markant forskjell når du ser på dem? Jeg vet at iPhone er 3,5" og LG KU990 er 3". Det som gjør en skjerm bra er ikke nødvendigvis hvor mange farger den kan vise, i hvertfall ikke når vi kommer opp i mange hundretusener og millioner av dem. Oppløsningen derimot har nesten alt å si! At skjermen er lyssterk er også viktig. Lenke til kommentar
peder--- Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Er det stor forskjell på skjermen til iPhone som har 16 millioner farger og LG KU990 som har 265000 farger? Er det markant forskjell når du ser på dem? Jeg vet at iPhone er 3,5" og LG KU990 er 3". Det som gjør en skjerm bra er ikke nødvendigvis hvor mange farger den kan vise, i hvertfall ikke når vi kommer opp i mange hundretusener og millioner av dem. Oppløsningen derimot har nesten alt å si! At skjermen er lyssterk er også viktig. Ok, så det har altså ikke noe å si? De har samme oppløsning Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Kontrasten har veldig mye å si. Er dritt å se film der det er umulig å se mørke ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå