Jan-Erik123 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Hei Har vurdert litt å gå til innkjøp av et Logitech Z-5500 sett. En kompis har det, og jeg er mektig imponert. Men lurte litt på hvordan Creative sine sett er i forhold? Tipper det er imponerendes det og, men skulle gjerne hørt erfaringer fra noen som har hørt begge to. Ellers blir det vel bare to parter som sier at settet sitt er rått Endret 16. november 2007 av Jan-Erik123 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Vel, i forhold til prisen så er det ganske bra, du får jo komplett 5.1-anlegg med dekoder, er ikke så verst det. Har du begrenset budsjett så er det nok fint til hjemmekino og ellers finfint til spilling. Det har sine begrensninger da, bassen var litt, "slafsete", syns jeg. Ikke spesielt presis eller sytram bass, men for all del, mye trøkk for pengene. Nå kjøpte jeg meg Cv-høyttalere etter jeg hadde det da, så er ganske stor forskjell på bassdelen, kan du si, hehe. Hvis du er imponert over det og liker lyden i det, så er det jo bare å kjøpe det i grunn. Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Etter egne erfaringer med billigere sett, som Logitech X-530 og Creative 5.1 settet, så synes jeg satelittene hadde en litt mer fyldig lyd med Creative sine. Lurte litt på om det var noe liknendes med disse topp settene og? Når jeg sa mektig imponert, så dro jeg den kanskje litt langt, men bassen var det mer enn nok trøkk i for min del. Men er vel helst satelittene jeg er litt nyskjerrig i, er Creative sine bedre? Når det gjelder design, så synes jeg Creative ligger langt etter. Endret 16. november 2007 av Jan-Erik123 Lenke til kommentar
SRD Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg ville kjøpt Creative ProGamer 500 Link Jeg har hatt Logitech i flere år men jeg har prøvd noen Creative sine og de har mye finere lyd. Spesielt på musikk, når det gjelder film og spill tviler jeg på at det er noe serlig stor forskjell. Et lite tips er å ikke se på effekt når du kjøper høytalere til PC. Min erfaring er at det er liten sammenheng mellom oppgitt effekt og hva som er i realiteten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå