ppeewee Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hei, Julen nærmer seg og jeg har tenkt å gi et digitalkamra i julepresang. Prisklassen kameraet må være i er rundt 1400. Ser nå at Samsung L830 er på tilbud til 1400 og lurer på om det er noen som har erfaringer med kameraet? Tar det gode bilder, blir bildene klare selv på liten avstand, er kameraet treigt osv? Hun jeg skal kjøpe kameraet til liker at kameraene skal være slanke og pene og med stor skjerm. Noe Samsung tilfredstiller. Viss noen har andre ideer til kamera jeg heller bør kjøpe så er det bare å skrike ut Kriterier Pris: Maks 1500 Skjerm: Minst 2.5 helst 3" Bør ha greie menyer Bildekvalitetn bør jo helst være så god som mulig innen det du kan forvente av prisklassen. Det dere syns er viktig:) Takk for hjelpen Mvh ppeewee Lenke til kommentar
Flex Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Sitter nå med et Samsung S850 som ble hentet for et par timer siden. Førsteinntrykket er veldig positivt. Har ikke fått testet bildekvaliteten ennå, men det jeg har lest på nettet virker positivt (stor sensor skal bl.a. gi bra bilder på høy ISO). Kameraet er ikke kjempelite, og har et noe fremstikkende objektiv, men det har 5x optisk zoom. Jeg synes designet er fint (mitt er svart, ikke sølv som i prisguiden). I tillegg har det mange funksjoner og muligheter (bl.a. P-A-S-M-modi). Det er nok rettet mer mot litt erfarne enn mot totalt nybegynnere, men har selvsagt auto-modus. Alt i alt tror jeg i hvert fall at jeg kommer til å bli meget godt fornøyd med kameraet (kjøpt for 1048 kr hos Pixmania). Når det gjelder L830, har jeg ikke vurdert dette. Men jeg har tro på Samsung :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå