IvoCaprino Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 har dere store prblem med å forstå hva han vil??han skal jo bare teste hvordan det blir å lage en sub-kasse i gips, problemene med å feste subben må han jo ordne selv!! Har du lest hva du skriver? og resten av tråden? Jeg vet hva han vil og jeg sier hvorfor det ikke vil gå. men han må gjerne prøve... Jeeez! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Kan ikke se noen problemer med å få festet subben, lager bare en trering rundt hullet, på undersiden av baffelen. Har lyst til å gjøre dette prosjektet\eksperimentet av ren nysgjerrighet da, blir ikke noen brukskasse dette, mest sannsynlig. Endret 25. november 2007 av Lefse Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Men så få ræva i gir da og sett i gang, hvis ikke gjør jeg det før deg, hehe.. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Det er denne økonomien vet du, har litt klein råd for tiden. Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 eh, koster ikke en gipsplate 90 kr ellerno? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Er ganske blakk for tiden, hehe. Bil, billån og forsikring trekker temmelig mye penger, og jeg tjener ikke stort, så økonomien er begrenset. Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 da skjønner jeg ikke hvorfor du skal bruke penger på å teste noe folk sier ikke funker Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Hadde tenkt å gjøre det for moro skyld og av nysgjerrighet, en gang jeg har ganske god råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå