Gå til innhold

Assassins Cred- trenger hjelp

olekolsta

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå vært innom alle byene og drept en person i hver by og da på neste oppdrag nå så kan jeg velge akkurat hvem by / oppdrag jeg vil! Greit nok, men problemet er at etter at jeg har vært innom assasins byrået så dukker det ikke opp noen investigations (merker) på kartet, så jeg finner jo ikke en eneste ledetråd på hvor målet mitt er hen. Noen som sliter med det samme eller som kan hjelpe meg??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes det ikk uttalige sider der hvor man finne ut hva slike spm. Diverese Walktroughs.

Husker jeg brukte www.gamefaqs.com

Nei, det har ikke kommi noen walkthrough enda som jeg kan finne ihvertfall og har leita veldig mye nå!

Så gjør som andre å spill til du finner ut av ting!

Lenke til kommentar
Finnes det ikk uttalige sider der hvor man finne ut hva slike spm. Diverese Walktroughs.

Husker jeg brukte www.gamefaqs.com

Nei, det har ikke kommi noen walkthrough enda som jeg kan finne ihvertfall og har leita veldig mye nå!

Prøvd www.gamespot.com ? Søk på ''Assassin's Creed PS3'' gå innpå spillet når du finner det, og gå på ''Hint & Cheats'' så på ''Walktroughs'' :)

Lenke til kommentar
Hvordan låser man opp distrikts? Trodde det var ved å redde civilians og slikt jeg men...

Og hvordan kan man vite at spillet er lagret, og at det er trygt å slå av :p

Låser opp ved å gå igjennom delen av spillet du er på nå.

Lagres hver gang det står "Checkpoint reached" vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Hvordan låser man opp distrikts? Trodde det var ved å redde civilians og slikt jeg men...

Og hvordan kan man vite at spillet er lagret, og at det er trygt å slå av :p

Man trenger ikke låse opp district (eller tar jeg feil her? husker ikke helt) , om du spør fordi det er vakter utenfor som hindrer deg å spasere rett inn, så gjelder det bare å finne en plass du kan klatre over muren...

Når spillet saver blinker det et ikon på skjermen.

Du må gå til et av de andre distriktene å finne view points.

takker,,har fiksa det nå;)

Er det de Wiew Pointsa som er uten for byene?

Akkurat nå så klikka spillet, står helt stille her XP

Tror nok han mener viewpoints i et annet distrikt/del av byen, ikke utenfor.

Kjapt spm:

Hvordan er det man gjør slike kills der man hopper ned å dreper noen i et move, altså med det finger sverdet...

Prøvde det på en vakt i stad, han stod med ryggen til på et hustak rett under meg. Jeg targeta han og holdte inne r1 sprang mot han mens jeg presset firkant. Men jeg hoppet bare ned på taket ved siden av han.

Jeg prøvde igjen å da hoppet jeg (X) istede for bare å gå av kanten, men da hoppet jeg langt over han.

Har gjort et slik kill før men jeg husker ikke hva jeg gjorde da. Kan noen forfriske min hukommelse?

Endret av Snerk
Lenke til kommentar

men i den ene byen har jeg tatt alle view points, da kom det ikke no mer :p Skal jeg prøve en anne by da! Når er det jeg kan gå rundt i hele byen? Det er jo sånn Error, Han ikke husker den delene enda!!

Edit: har gjort det i 2 byer, nesten 3

Endret av Henrymeen21
Lenke til kommentar
Hva skal jeg gjøre når jeg har rundet spillet og klart alle mainquests?? ;)

Utforske hele mappet, alle sidequests, samle alle flagga eller hva det var, kødde med vakter. Sikkert noe mer å

Det eneste valget jeg har er og ta de andre questene jeg har gjort før :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...