olekolsta Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hei! Jeg har nå vært innom alle byene og drept en person i hver by og da på neste oppdrag nå så kan jeg velge akkurat hvem by / oppdrag jeg vil! Greit nok, men problemet er at etter at jeg har vært innom assasins byrået så dukker det ikke opp noen investigations (merker) på kartet, så jeg finner jo ikke en eneste ledetråd på hvor målet mitt er hen. Noen som sliter med det samme eller som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Finnes det ikk uttalige sider der hvor man finne ut hva slike spm. Diverese Walktroughs. Husker jeg brukte www.gamefaqs.com Lenke til kommentar
olekolsta Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Finnes det ikk uttalige sider der hvor man finne ut hva slike spm. Diverese Walktroughs. Husker jeg brukte www.gamefaqs.com Nei, det har ikke kommi noen walkthrough enda som jeg kan finne ihvertfall og har leita veldig mye nå! Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Finnes det ikk uttalige sider der hvor man finne ut hva slike spm. Diverese Walktroughs. Husker jeg brukte www.gamefaqs.com Nei, det har ikke kommi noen walkthrough enda som jeg kan finne ihvertfall og har leita veldig mye nå! Så gjør som andre å spill til du finner ut av ting! Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Du er i Poor district. Du skal til Rich district. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Finnes det ikk uttalige sider der hvor man finne ut hva slike spm. Diverese Walktroughs. Husker jeg brukte www.gamefaqs.com Nei, det har ikke kommi noen walkthrough enda som jeg kan finne ihvertfall og har leita veldig mye nå! Prøvd www.gamespot.com ? Søk på ''Assassin's Creed PS3'' gå innpå spillet når du finner det, og gå på ''Hint & Cheats'' så på ''Walktroughs'' Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Du må gå til et av de andre distriktene å finne view points. Lenke til kommentar
olekolsta Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Du må gå til et av de andre distriktene å finne view points. takker,,har fiksa det nå Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvordan låser man opp distrikts? Trodde det var ved å redde civilians og slikt jeg men... Og hvordan kan man vite at spillet er lagret, og at det er trygt å slå av Lenke til kommentar
psino Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvordan låser man opp distrikts? Trodde det var ved å redde civilians og slikt jeg men... Og hvordan kan man vite at spillet er lagret, og at det er trygt å slå av Låser opp ved å gå igjennom delen av spillet du er på nå. Lagres hver gang det står "Checkpoint reached" vil jeg tro. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 hva mener du psino? gå gjennom delen av spillet du er på nå? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Du må gå til et av de andre distriktene å finne view points. takker,,har fiksa det nå Er det de Wiew Pointsa som er uten for byene? Akkurat nå så klikka spillet, står helt stille her XP Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Hvordan låser man opp distrikts? Trodde det var ved å redde civilians og slikt jeg men... Og hvordan kan man vite at spillet er lagret, og at det er trygt å slå av Man trenger ikke låse opp district (eller tar jeg feil her? husker ikke helt) , om du spør fordi det er vakter utenfor som hindrer deg å spasere rett inn, så gjelder det bare å finne en plass du kan klatre over muren...Når spillet saver blinker det et ikon på skjermen. Du må gå til et av de andre distriktene å finne view points. takker,,har fiksa det nå Er det de Wiew Pointsa som er uten for byene? Akkurat nå så klikka spillet, står helt stille her XP Tror nok han mener viewpoints i et annet distrikt/del av byen, ikke utenfor. Kjapt spm: Hvordan er det man gjør slike kills der man hopper ned å dreper noen i et move, altså med det finger sverdet... Prøvde det på en vakt i stad, han stod med ryggen til på et hustak rett under meg. Jeg targeta han og holdte inne r1 sprang mot han mens jeg presset firkant. Men jeg hoppet bare ned på taket ved siden av han. Jeg prøvde igjen å da hoppet jeg (X) istede for bare å gå av kanten, men da hoppet jeg langt over han. Har gjort et slik kill før men jeg husker ikke hva jeg gjorde da. Kan noen forfriske min hukommelse? Endret 18. november 2007 av Snerk Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) men i den ene byen har jeg tatt alle view points, da kom det ikke no mer Skal jeg prøve en anne by da! Når er det jeg kan gå rundt i hele byen? Det er jo sånn Error, Han ikke husker den delene enda!! Edit: har gjort det i 2 byer, nesten 3 Endret 18. november 2007 av Henrymeen21 Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Nei, bydelene er låst med sånn blå vegg! Hvordan får man fjernet de!? EDIT: Og finnes det noen slåsse komboer eller noe liknende, utenok Counter attack? Endret 18. november 2007 av Lommiss Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Nei, bydelene er låst med sånn blå vegg! Hvordan får man fjernet de!? EDIT: Og finnes det noen slåsse komboer eller noe liknende, utenok Counter attack? du må gjøre oppdrag...drepe dei 9 viktige personene..då blir byendelene låst opp.. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Fant ut at i Acre så var bydelene låst opp, så der kan jeg fortsette med hovedquesten Lenke til kommentar
ghffgfe Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hva skal jeg gjøre når jeg har rundet spillet og klart alle mainquests?? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hva skal jeg gjøre når jeg har rundet spillet og klart alle mainquests?? Utforske hele mappet, alle sidequests, samle alle flagga eller hva det var, kødde med vakter. Sikkert noe mer å Lenke til kommentar
ghffgfe Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hva skal jeg gjøre når jeg har rundet spillet og klart alle mainquests?? Utforske hele mappet, alle sidequests, samle alle flagga eller hva det var, kødde med vakter. Sikkert noe mer å Det eneste valget jeg har er og ta de andre questene jeg har gjort før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå