cyclo Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hadde hele Norge gjort det samme hadde vi nok kastet bort veldig mye dyrebar tid for småpenger. Som sagt vil nok en direkte donasjon på selv bare et par kroner til World Food Programme som kan donéres med VISA, Mastercard, American Express og Discover card HER mette mange flere enn om du donerer ett riskorn i sekundet fra denne siden. Det kommer jo streng tatt an på når man gjør dette. Dersom man velger dette spillet i stedet for et annet teit spill på nettet er det klart at dette vil være positivt. Så lenge man uansett skulle sløse bort tiden, hvorfor ikke sløse bort tiden på noe som faktisk kan ha en liten positiv effekt. Men det som er glimrende med dette spillet er at det er en flott måte å utvide sitt engelske ordforråd på, og dermed vil tiden faktisk være bedre brukt på å spille dette spille, enn enkelte andre spill på nettet. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Gi meg gjerne litteratur som støtter opp rundt det du sier. Det er bare å se på statistikken. Finnes nok av linker til dette i andre tråder her. Det er ikke meningen min å få mange tråder om emnet, men det er til stadig folk som starter tråder her med "nå må vi pisse i buksa"-lignende forslag til hvordan vi skal hjelpe afrikanske land. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Gi meg gjerne litteratur som støtter opp rundt det du sier. Det er bare å se på statistikken. Finnes nok av linker til dette i andre tråder her. Det er ikke meningen min å få mange tråder om emnet, men det er til stadig folk som starter tråder her med "nå må vi pisse i buksa"-lignende forslag til hvordan vi skal hjelpe afrikanske land. Pek meg gjerne i retning av disse lenkene om utvikling og hvordan landene er "like" og verdt å sammenligne og hvordan dette har overført betydning om at all u-hjelp, gjerne tiltak som det å gi mat til sultende som denne tråden først og fremst omhandler, er å "pisse i buksa"(sikter du til uttrykket "å pisse i buksa for å holde seg varm"?). Endret 18. november 2007 av Trynemjoel Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Donert sånn ca. 10,000 riskorn. Vet ikke hvor mye det hjelper, da - tanken er god, og spillet er lærerikt. Ikke dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå