Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vært mobbet i 2 år nå.

Tuddelidu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva med en annen type hevn ? Hatt mine bizarre ideer for å plage mine Mobbere.

For eksempel :

BlankBarbere Fyren

Brenne Hans SkoleBøker

Banke Han

Knuse det Sygge Tryne Hans.

Forgifte han Med Kvinnelige Hormoner

Forgifte Ved Liten Dose Cellegift

Har mine ideer . Dog ingen har blitt Utført...... |ENDA|

Men da Igjen. Vold Løser Faen Ingen PRoblemer.

Men... Snart er det Halloween Og satser på at de Kommer forbi Der jeg bor :)

Lenke til kommentar

Etter datoene å dømme ser det ut som trådstarter ikke går på ungdomsskolen lenger, så for alt jeg vet kan mobbingen være over. Du har iallfall en kjempeegenskap i at du får så lett kontakt med jenter, det misunner jeg deg.

Når det gjelder mobbingen så må man ta noen grep. Når man ser at skolen ikke klarer å haskes med problemet bør man gå til politiet. Dette kan man fint gjøre uten å ha blitt utsatt for vold, men i trådstarters tilfelle ville jeg politianmeldt vedkommende for vold og trusler.

Et alternativ kan også være å få inn en psykolog, mobbing skyldes ofte at det er konflikter i klassen eller skolen, disse spenningene gjør at enkeltpersoner tar sin frustrasjon over andre ut på en tredjepart. Hvis dette er årsaken burde klasseforstander eller rektor ta tak i denne konflikten, men det er ikke sikkert de skjønner dette.

Lenke til kommentar

Latterlig å mobbe andre for å være homo. Det er overhodet ikke noe galt i å være det. Det bør drittungene kunne akseptere enten du er homo eller ei.

Du bør for all del ikke ty til vold (selv om det er fristende), men heller si i fra til klassestyreren din. Si til læreren at du krever det blir en slutt på det her. Læreren sin jobb er å stoppe denslags og klarer ikke læreren det er det rett og slett en dårlig lærer (det er mange dårlige lærere der ute). Hadde jeg vært læreren din ville jeg foretatt meg noe omgående og tatt en alvorlig prat med mobberne hver for seg (slik at de ikke kan manipulere) samt sagt i fra til deres foreldre.

Blir det ikke gjort noe får du snakke med rektor på skolen og fortelle hvordan det er. Sannsynligvis vil rektoren da snakke med læreren din. Om ingenting bedres og det blir uutholdelig kan du helt sikkert bytte skole. Uansett er det ikke lenge til du starter på videregående og kanskje aldri ser mobberne igjen. Da går det mest sannsynlig bedre.

Lenke til kommentar

Var en i klassa mi som fløy rundt og kalte meg homo. Dette var på kødd fra han sin side, men. Jeg blir fort sur, og da tente jeg skikkelig den ene gangen. Tok tak i han og røska hardt i han, men så tryna han og datt oppå noen betongbiter.

Slo hodet og hofta ganske godt han da ja. Ikke hørt ordet "homo" etter det heller; p

Lenke til kommentar

I min mening...

1) Vold mot folk som fortjener det, kalles rettferdighet.

2) Vold mot folk som ikke fortjener det, kalles maktmisbruk... eller mobbing, whatever.

3) Overdreven vold mot folk som fortjener det, selv ETTER at de har lært leksen sin, er bare ren hevn. Der man livnærer hatet sitt. Dette er om man fortsetter vold etter oppretting av rettferdighet.

Selv om det ikke kan bevises 100% så vedder jeg milten og venstre nyren min på at 99% av folk som begår skole skytinger er mobbe ofre som tar hevn. Ikke at du bør gjøre dette, ettersom det ødelegger ditt eget liv like mye som mobberne (Og man skal være ganske ekstremt mobbet over lengre tid for å krysse denne grensen) Men noe må gjøres.

Om du LAR dem gjøre det uten konsekvenser vil de bare fortsette. Dette er en vanskelig situasjon fordi at de simple dyrene som mobbere er, har alltid overtaket. Du kan ikke ta igjen fysisk eller psykisk, og du kan ikke sladre. Det handler om RESPEKT for dem. Instinktet til å dominere andre, å få respekt - er på top 3 listen min over hvorfor mennesker fremdeles til den dag i dag burde klassifisere seg som dyr enda.

Skal ikke si hva du kan gjøre, men personlig om noen hadde mobbet meg. Så hadde jeg begynt å trene for å bygge muskler og lært meg selvforsvar. Mener at om noen slår deg så har du ifølge norsk lov full rett til å slå en gang igjen i selvforsvar. Det du kan gjøre er å trene hardt over noen måneders tid for å så konfrontere ham i et friminutt. Trolig vil han være for forsiktig med å slå til deg i trynet med knyttneve. Men få ham til å løfte hendene eller "dabbe" til deg eller dytte deg. Se nå over skulderen hannes og ignorer ham fullstendig og rop "lærer!" fort. Eller andre måter på å få ham til å miste fokus. Du kan f.eks. late som du begynner gråte og ta hendene forran fjeset. Uansett hva du skulle gjøre, så knytt neven alt du kan lynraskt - sikt mot nesen og slå ALT du kan. Spark ham en gang menst han ligger nede og (vis selvsikkerhet nå, et tegn til svakhet kan være farlig) spytt på bakken forsiden av ham og gå rolig vekk.

Andre ting enn kofrontasjon kan også brukes, avføringsmiddel i maten eller drikken hannes eller andre former for terror som ikke kan spores tilbake til deg.

En ting er VIKTIG Å HUSKE. En mobber er det laveste form for liv. ALDRI ha dårlig samvittighet, eller ha moralske eller etiske barrierer mot å bruke psykisk eller fysisk vold - når det brukes til et rettferdig formål. Grunnen til undertrykkelse i verden er: Mulighet, evne og mangel på konsekvenser for overgriper. Du må eliminere en av disse for at det skal stoppe.

Hmm denne posten ble litt lengre enn jeg trodde men jaja :p

Endret av Abishgal
Lenke til kommentar
I min mening...

1) Vold mot folk som fortjener det, kalles rettferdighet.

Mulig det, men det er så absolutt ikke å anbefale. Det vil i de fleste tilfeller bare slå mot en selv. Plutselig har man fått 10 nye fiender. Dessuten synker man ned på mobberen sitt nivå. Vold må bare brukes i nødstilfeller. Det vil si når man faktisk står i fare for å bli grisebanket selv.

Det er gøy med vold i actionfilmer med Stallone og Van Damme, men ikke i det virkelige liv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...