Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vært mobbet i 2 år nå.


Tuddelidu

Anbefalte innlegg

det har sikkert ingenting hvem du henger med og sånt. han er sikkert langt nede og plukka deg ut sikkert fordi du ikke kan forsvare deg eller noe sånt. som sagt han er skrudd i hode han føler sikkert at han duger til noe mens han slenger kommentarer om deg, men ikke bry deg om det finn noen å snakke med få hjelp spør enten skolen eller foreldra dine om hjelp. foreldrene forstår faktisk mer enn du tror. Jeg har selv vært i det hælvette torte selv ikke prate med noen var heldig med at foreldra mine flytta så kom ut av mobbe hælvette. Lykke til håper du blir kvitt mobbingen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjelper ikke å bruke vold vist gutten ikke har muskler. Vist denne personen slår til en person og denne personen da tar slaget veldig lett, så blir situasjonen enda værre. Vist dette er gutter som kun henger med andre gutter som mobber deg, så ville jeg spurt følgende spørsmål.

 

Hvem er homofil. Du som chiller med jenter, eller dem som kun henger med andre gutter ?

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Hehe!

Kjør hardt! Kjør stil! Kjør Jokela stil!

Nei den var slem...

 

Neida. De er nok bra missunelig. Alltid en eller annen whannabegangster som starter ryktene fordi han ikke har noe annet og snakke om med tilhengerne sine...

 

Offtopic: En fyr plagde meg på ungdomskolen ved og spille tøff mot meg. Slo meg kraftig lei og tok tak i halsen og dytten han mot veggen, ikke noe kraftig eller noe slikt. Er heller ikke den kraftige typen med testosteron over lovlig idrettsnivå.

 

Han fyren stoppet MOMENTANT og plage meg, han ble hyggelig mot meg.

Lenke til kommentar

Min erfering er nå sitt...........

 

Voksne og lærere inkludert rektor og hjelpepersonel hjelper deg ikke.

Var mobbet hele grunnskolen, og det fortsatte litt på vidregående. Hadde tilogmed drapstanker på lærerne fordi de ikke gadd i hjelpe meg ordtlig, dog på studentene som mobbet meg også. Prat kommer du ingen vei med, fordi motparten mot deg ikke vil eller kan høre. Det er 2 ting som de hører: Politi og øvrig, og sine foreldre.

 

Si det til moren din, alle andre gir faen.

 

Hvis de ikke slutter etter det, kan du gi dem juling for å kreve respekt, da tenker jeg med balltre. Enkelte folk er skadet i hode og trenger litt vett banket inn.

 

Du må snakke med klasseforstanderen, eller rektor. Si at du ikke vil være rettsløs på et sted du er tvunget til å være på.

 

Sa tilogmed til rektorer: "Kutt ut å lyge, hjelp meg!" Det endte med en prat under en samlingstun i gymsalen og 2 dagere senere var det på'n igjen.

De viste godt at jeg ble mobbet. Og ingenting ble gjordt. På dette felte er din eneste sjanse at noen som vil gjøre noen drastisk sitter med bryterne, men dette er norge. Det hender ikke.

Drastisk betyr noen som vil ta mobberne og gi dem en seriøs straff, istede for å skyve probleme rundt eller be foreldrene gjøre noe.

 

Den dagen jeg ser en lærer som vil være drastisk og gjør det, vil jeg prise den fyren. Fordi det hender ikke.

 

voldt løser ingen konflikter :)

 

Vold løser de konflikter ord og logikk ikke løser.

Vis noen mobber deg, bank livskitten ut av deg. Ikke som første løsning, men som en nå "er det noen løsninger på probleme".

Ikke vold som i å slå og skremme. Vis de viker for så lite, ikke bruk mer. Men hjelper ikke dette, må du derimor være forberedt på å sloss. Ikke noe du vil gjøre heller, spesielt ikke vis du har noe imot å skade andre mennsker.

Vis de ikke viker av å bli skadd litt, må du gå drastisk til verks. Brekke bein, slå inn neser, sparke til baller. Vis du ikke er sterk nok eller de kan faktisk å sloss. Da må du gå så langt som å hente et balltre, eller noe annet som kan brukes som et lett våpen.

Ikke mot hode vis du tar ibruk noe sånt, husk det. Vis du bare brukere nevene og beina kan du gå mot hode.

 

Og du trenger ikke bruke vold, du kan jo prøve å holde ut. Deretter må du sikkert passe på hvilken skole du havner på til Vidregående for å ungå gjengen.

Men vis du ikke gjør noe, kan de også bare fortsette og gjøre live ditt til et helvete. Rope stopp hjelper ikke da, da må du frem med balltreet. Noe annet vil ikke virke. Enten eller.

 

PS: har omtrent ikke muskler selv, var aldri noe problem i en slosskamp. Vis du har mindre muskler ungå å gå inn i en brytekamp, sats på at du slår i stykker skallen på fyren i stede.

Endret av del_diablo
Lenke til kommentar

BS!!!

 

Det er helt utrolig å høre på. Jeg ble mobbet i alle år. Til slutt tok jeg igjen med vold. Etter det følte jeg meg som dritt. Vold løser absolutt ingenting. Misliker sterkt uttalelsen til personen over.

Lenke til kommentar
BS!!!

 

Det er helt utrolig å høre på. Jeg ble mobbet i alle år. Til slutt tok jeg igjen med vold. Etter det følte jeg meg som dritt. Vold løser absolutt ingenting. Misliker sterkt uttalelsen til personen over.

 

Tja, tror du det ville gå over av seg selv? Eller har du noensinner fått seriøs hjelp? Tror egentlig ikke at noe annet ville ha hjulpet det til slutt. Eller, det nærmeste du kommer en løsning.

 

Men nå er jeg helst den som mobber og ikke blir mobba.

 

Da er du en stor drittsekk. Ta deg sammen og stop det.

Endret av del_diablo
Lenke til kommentar
BS!!!

 

Det er helt utrolig å høre på. Jeg ble mobbet i alle år. Til slutt tok jeg igjen med vold. Etter det følte jeg meg som dritt. Vold løser absolutt ingenting. Misliker sterkt uttalelsen til personen over.

 

Ikke ty til handlinger du selv vet at du ikke kommer til å takle psykisk i ettertid. Det gjør bare vondt verre. Har selv måttet ty til vold ved et par anledninger, men dette hadde jeg aldri gjort om jeg ikke viste mine egne grenser. Den psykiske grensen varierer veldig fra person til person. Alle med fult utviklet sinn starter med de samme forutsettningene som alle andre. Det du gjør vidre og hvordan du blir oppdratt eller tolker samfundet rundt deg er det som vil bestemme hva du vil klare å hanskes med, hva du syntes er OK osv. I dagens samfund blir vi lært fra en tidlig alder at vold er en siste utvei og er noe ingen parter tjener på. Dette er muligens det eneste i denne verden jeg er mest imot en det faktum at religion er en akseptert del av dagens samfund. Det ingen tjener på er å utføre handlinger personen selv ikke takler mentalt. Jeg har selv null problem med vold. Med dette mener jeg at vold ikke har noen permanent eller kortsiktig invirkning på min mentale helse, ikke at jeg støtter folk som bedriver vold på morro. Da jeg var 6 år var vi på ferie i syden da en eldre dame fikk foten klemt i en bussdør. Dette resulterte i at hun mistet en betydelig mengde blod, men klarte seg ellers fint. Under hele denne tiden satt jeg godt "beskyttet" i min mors fang med hendene hennes over øyne og ører. I ettertid begynte jeg å tenke over denne hendelsen og konkluderte med at av det lille jeg så var det egentlig ikke noe jeg følte spessielt ubehaglig. For 3 år siden fikk min yngste søster malaria mens vi var på ferie på Zansibar. I fjord var jeg vitne til at en person fikk hele albuen og hånda knust i ett hydraulisk annlegg mens jeg var på utplasering. Iløpet av denne tiden har jeg også brukket kjeven og leggen til 2 personer i slåsskamper der jeg tok initiativet etter lengere tid med irriterende kommentarer og oppførsel fra motparten. Ingen av disse tingene har hatt noen "traumatisk" innvirkning på meg mentalt sett, derfor er jeg ikke redd følgene av en voldlig handling fra min side, siden jeg vet at jeg ikke har problemer med å takle det såvel fysisk som psykisk. Dog er det en ting jeg sliter ekstremt med, og det er nettopp jenter. Noe av det som følger med det å være 17år er at måten man oppfatter det motsatte kjønn på endres dramatisk. De allerfleste av oss har vel møtt en person som ikke kan beskrives som noe annet enn perfeksjon. Dessverre ville jeg lett valgt å se en person få underkjeven revet av i en eller annen form for ulykke eller voldssammenheng enn å prøve å innlede og fullføre en samtale med den personen jeg har mest følelser for.

 

Til trådstarter:

 

At folk mobber deg for at du kan kommunisere uhindret med jenter er ikke utrolig eller overaskende, det er bare resultatet av deres oppvekst, hvordan de har tolket opplysninger som hjernen har tattimot igjennom oppveksten. Det å kunne kommunisere med jenter uhindret uten problemer er noe jeg mer enn gjerne hadde byttet min evne til å reagere likegyldig ovenfor voldlige handlinger og lemlestelse mot. Mobbing har de fleste vert utsatt for, noe av grunnen til at jeg ikke tar meg nær av ting som kunne hatt dramatiske virkninger på andre personer er at jeg motsto mobbingen. Det at jeg har den fysiske kropsbyggningen til å ta igjen hjalp også, men at jeg ikke kan komme nær jenter dreper hverdagen totalt i mitt tilfelle. Den dagen jeg kommer over det kommer uten tvil til å være mitt livs største øyenblikk sålangt, for på den måten det fungerer nå er uutholdelig. Uansett hva du gjør ikke prøv å endre deg for å ungå mobbing, lær deg heller å leve med det. Jeg prøver hardt å forbedre meg der jeg sliter, selv om det til tider virker håpløst gjelder det å stå på da ting i våre respektive tilfeller tydligvis ikke kan bli stort værre.

Lenke til kommentar

Merker det er mange her som ikke er har så mange år på nakken..

 

Vold avler vold .. Dvs tar man igjen kommer man inn på et enda hardere og farligere spor... Dont do it.

 

Hold ut, bare overse dem som sier noe til deg.... Snart slutter du på ung skolen og begynner på ny skole.....

 

fuck mobbere uten liv.

Lenke til kommentar
BS!!!

 

Det er helt utrolig å høre på. Jeg ble mobbet i alle år. Til slutt tok jeg igjen med vold. Etter det følte jeg meg som dritt. Vold løser absolutt ingenting. Misliker sterkt uttalelsen til personen over.

 

Tja, tror du det ville gå over av seg selv? Eller har du noensinner fått seriøs hjelp? Tror egentlig ikke at noe annet ville ha hjulpet det til slutt. Eller, det nærmeste du kommer en løsning.

 

Men nå er jeg helst den som mobber og ikke blir mobba.

 

Da er du en stor drittsekk. Ta deg sammen og stop det.

 

Tenker jeg glemte linje der: Jeg mobber ikke, det er det ekle drittunger uten venner som gjør for å få noen nye venner.

Lenke til kommentar
BS!!!

 

Det er helt utrolig å høre på. Jeg ble mobbet i alle år. Til slutt tok jeg igjen med vold. Etter det følte jeg meg som dritt. Vold løser absolutt ingenting. Misliker sterkt uttalelsen til personen over.

 

Ikke ty til handlinger du selv vet at du ikke kommer til å takle psykisk i ettertid. Det gjør bare vondt verre. Har selv måttet ty til vold ved et par anledninger, men dette hadde jeg aldri gjort om jeg ikke viste mine egne grenser. Den psykiske grensen varierer veldig fra person til person. Alle med fult utviklet sinn starter med de samme forutsettningene som alle andre. Det du gjør vidre og hvordan du blir oppdratt eller tolker samfundet rundt deg er det som vil bestemme hva du vil klare å hanskes med, hva du syntes er OK osv. I dagens samfund blir vi lært fra en tidlig alder at vold er en siste utvei og er noe ingen parter tjener på. Dette er muligens det eneste i denne verden jeg er mest imot en det faktum at religion er en akseptert del av dagens samfund. Det ingen tjener på er å utføre handlinger personen selv ikke takler mentalt. Jeg har selv null problem med vold. Med dette mener jeg at vold ikke har noen permanent eller kortsiktig invirkning på min mentale helse, ikke at jeg støtter folk som bedriver vold på morro. Da jeg var 6 år var vi på ferie i syden da en eldre dame fikk foten klemt i en bussdør. Dette resulterte i at hun mistet en betydelig mengde blod, men klarte seg ellers fint. Under hele denne tiden satt jeg godt "beskyttet" i min mors fang med hendene hennes over øyne og ører. I ettertid begynte jeg å tenke over denne hendelsen og konkluderte med at av det lille jeg så var det egentlig ikke noe jeg følte spessielt ubehaglig. For 3 år siden fikk min yngste søster malaria mens vi var på ferie på Zansibar. I fjord var jeg vitne til at en person fikk hele albuen og hånda knust i ett hydraulisk annlegg mens jeg var på utplasering. Iløpet av denne tiden har jeg også brukket kjeven og leggen til 2 personer i slåsskamper der jeg tok initiativet etter lengere tid med irriterende kommentarer og oppførsel fra motparten. Ingen av disse tingene har hatt noen "traumatisk" innvirkning på meg mentalt sett, derfor er jeg ikke redd følgene av en voldlig handling fra min side, siden jeg vet at jeg ikke har problemer med å takle det såvel fysisk som psykisk. Dog er det en ting jeg sliter ekstremt med, og det er nettopp jenter. Noe av det som følger med det å være 17år er at måten man oppfatter det motsatte kjønn på endres dramatisk. De allerfleste av oss har vel møtt en person som ikke kan beskrives som noe annet enn perfeksjon. Dessverre ville jeg lett valgt å se en person få underkjeven revet av i en eller annen form for ulykke eller voldssammenheng enn å prøve å innlede og fullføre en samtale med den personen jeg har mest følelser for.

 

Til trådstarter:

 

At folk mobber deg for at du kan kommunisere uhindret med jenter er ikke utrolig eller overaskende, det er bare resultatet av deres oppvekst, hvordan de har tolket opplysninger som hjernen har tattimot igjennom oppveksten. Det å kunne kommunisere med jenter uhindret uten problemer er noe jeg mer enn gjerne hadde byttet min evne til å reagere likegyldig ovenfor voldlige handlinger og lemlestelse mot. Mobbing har de fleste vert utsatt for, noe av grunnen til at jeg ikke tar meg nær av ting som kunne hatt dramatiske virkninger på andre personer er at jeg motsto mobbingen. Det at jeg har den fysiske kropsbyggningen til å ta igjen hjalp også, men at jeg ikke kan komme nær jenter dreper hverdagen totalt i mitt tilfelle. Den dagen jeg kommer over det kommer uten tvil til å være mitt livs største øyenblikk sålangt, for på den måten det fungerer nå er uutholdelig. Uansett hva du gjør ikke prøv å endre deg for å ungå mobbing, lær deg heller å leve med det. Jeg prøver hardt å forbedre meg der jeg sliter, selv om det til tider virker håpløst gjelder det å stå på da ting i våre respektive tilfeller tydligvis ikke kan bli stort værre.

 

Alle har sett ekle ting: jeg har sett f.eks mamma bli banka opp, og vært på sykehus sammen med henne for det senere hvor jeg ikke så det.

 

Jeg har sett masse overdoser, en form for selvmord hvor noen hoppet fra en byggning og ble redda av brannvesnet på trampoline og blitt trua utallige ganger på livet av utenlendinger som hater meg, men jeg skryter ikke av det?

 

Jeg har ingen traumer jeg heller, men poenget er mobbing.

 

 

A la trådstarter: Få deg nye venner, i mitt synspunkt er du vell en skap*****, og har bare jentevenner, skaff deg noen gutte venner også som du henger litt med, så skal du se att mobberne stopper.

Endret av WildWolF
Lenke til kommentar

På skolen min så er det en del som bruker vold for å løse opp konflikter. Jeg husker han ene kompisen min ble hele tiden sånn dytta og slått fordi alle syns han var så teit. Og da spurte han til slutt om de bare skulle ha en stor slosskamp alle sammen, og da samla han sammen alle mulige gærninger til slosskamp, og han hadde nok vunnet, men da slosskampen skulle starte så ringte en dame snuten, så de to 1 mot 1-fight.

 

 

Men etter det så har han nesten ikke blitt mobba. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...