nettii Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 hei! siste veka har eg fått meldinger fra et rart nummer. får ca 15stk per dag. det står ingenting i meldingen. nummere er +8615847774720. dette har begynt å bli veldi irriterandes,men samtidig litt nysjerrig er det noken som har fått det samme?eller veit ka ditta er? takk Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_country_calling_codes Kina? Hvis det er snakk om kinesiske tegn, så er det ikke sikkert at mobilen din kan vise disse tegnene? Bare spekulasjoner fra min side... Ofte så får du samme meldingen mange ganger når noen sender fra kina, dette har min forlovede opplevd da hennes foreldre sendte SMS fra kina. Det samme stod i meldingene og ble sendt en god del ganger. Endret 16. november 2007 av AMD-King Lenke til kommentar
nettii Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 takk for svare. eg mistenkte det at mobilen min ikkje kan kinesisk sikkert liksogodt Lenke til kommentar
Teksup Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 takk for svare. eg mistenkte det at mobilen min ikkje kan kinesisk sikkert liksogodt Kanskje du kjenner noen som har et nummer som ligner/begynner med 47774720 eller no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå