Gå til innhold

Adobe allerede oppdatert for D3/D300 raw støtte

Anbefalte innlegg

Adobe has released updates for many of its imaging software packages. Photoshop and Bridge CS3 receive bug fixes whilst Camera Raw 4.3 offers support for Canon's sRAW format and EOS-1DS Mark III as well as Nikon's latest D3 and D300 DSLRs and the Olympus E3. Lightroom 1.3 gains the same additional camera support and will now work with Mac OS X 10.5 aka 'Leopard'. Also available for download is an SDK - in preview status - allowing software developers to write export modules compatible with Lightroom.

Hentet ifra Dpreview.com

Godt nytt for oss som bruker PS/Lightroom og har et nytt kamera i bestilling:)

Da er det egentlig ikke så viktig om jeg får med Nikon Capture eller ikke (kjøpt 4.2 til D70 men brukte det aldri)

Endret av jvc1986
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Adobe has released updates for many of its imaging software packages. Photoshop and Bridge CS3 receive bug fixes whilst Camera Raw 4.3 offers support for Canon's sRAW format and EOS-1DS Mark III as well as Nikon's latest D3 and D300 DSLRs and the Olympus E3. Lightroom 1.3 gains the same additional camera support and will now work with Mac OS X 10.5 aka 'Leopard'. Also available for download is an SDK - in preview status - allowing software developers to write export modules compatible with Lightroom.

Hentet ifra Dpreview.com

Godt nytt for oss som bruker PS/Lightroom og har et nytt kamera i bestilling:)

Da er det egentlig ikke så viktig om jeg får med Nikon Capture eller ikke (kjøpt 4.2 til D70 men brukte det aldri)

Nikon Capture?? Capture NX kommer med D3/300 for de aller første som kjøper, men jeg trodde dette var et tilbud kun fra Nikon USA??

Kult at de kommer med støtte for D3/300 allerede før de er ute på markedet, tolker det som et tegn på at nå er det olike før de lanseres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...