Mekker`n Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Etter 1 års mas for og få dama til og lage pizza er tiden inne i dag... Dette har jeg gleda meg lenge til! Hun kan absolutt ikke lage mat så dette blir spennede... Hun lager fra scratch! Lenke til kommentar
............... Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 kommer garantert til å smake dritt da? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Etter 1 års mas for og få dama til og lage pizza er tiden inne i dag... Dette har jeg gleda meg lenge til! Hun kan absolutt ikke lage mat så dette blir spennede... Hun lager fra scratch! Gratulerer! Hva blir så neste utfordring? Sex, kanskje ...? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Etter 1 års mas for og få dama til og lage pizza er tiden inne i dag... Dette har jeg gleda meg lenge til! Hun kan absolutt ikke lage mat så dette blir spennede... Hun lager fra scratch! Og da gleder du deg? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Etter 1 års mas for og få dama til og lage pizza er tiden inne i dag... Dette har jeg gleda meg lenge til! Hun kan absolutt ikke lage mat så dette blir spennede... Hun lager fra scratch! Gratulerer! Hva blir så neste utfordring? Sex, kanskje ...? Haha! bra kommentar. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Tenkte jeg skulle være først ute, liksom først til å spørre om pizzaen var god, på en måte. Så .. smakte den? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Kunne du ikke laga pizza sjæl a? Mase i 1 år for at hun skal, gjør ting sjæl. Ja, hvordan ble det da, smakte det? Endret 17. november 2007 av Stine Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Pizzaen ble suveren. Ingenting og klage på! Dama har 9 tommeltotter og en knekt lillefinger når det kommer til matlaging. Jeg er delvis kokk da jeg avslutta opplæringen langt uti. Pizza er det eneste jeg har fått hun til og lage noen gang... frossenpizza! Satt ned foten og krevde noe mer... da ble det hjemmelagd pizza. neste utfordring er og få hun til og vaske opp etter seg..... faens kvinnfolk! Hu er pen og se på da Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hun er nok glad for å bli pressa og mast på til å lage/gjøre noe hun ikke er flink/har lyst til. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg har en BigOne Homemade-style i ovnen? Teller det? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Pizzaen ble suveren. Ingenting og klage på! Dama har 9 tommeltotter og en knekt lillefinger når det kommer til matlaging. Jeg er delvis kokk da jeg avslutta opplæringen langt uti. Pizza er det eneste jeg har fått hun til og lage noen gang... frossenpizza! Satt ned foten og krevde noe mer... da ble det hjemmelagd pizza. neste utfordring er og få hun til og vaske opp etter seg..... faens kvinnfolk! Hu er pen og se på da Blir det noe sex etter hvert, eller hvor mange år ser du for deg at dere trenger for å komme over den kneika? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Hun er nok glad for å bli pressa og mast på til å lage/gjøre noe hun ikke er flink/har lyst til. Skal jeg gjøre alt da eller? Skal man bo sammen krever det litt av begge.. Hitill har det vært enveiskjøring når det gjelder alt av husarbeid. Kommer sikkert til og lage ny post når hun tar klesvasken etc. Jeg er en husmor med støv på hjernen... Jobber ofte seint og kommer hjem til rot, søppel og ikkeno mat.. irriterende.. Fikk til slutt servert mat hun hadde lagd og er veldig fornøyd med det.. Det går fremover :!: Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jobber ofte seint og kommer hjem til rot, søppel og ikkeno mat.. irriterende.. Problemet ligger nok i at du ikke slår henne (hardt) nok. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jobber ofte seint og kommer hjem til rot, søppel og ikkeno mat.. irriterende.. Problemet ligger nok i at du ikke slår henne (hardt) nok. hehe.. Fader jeg ble sulten når jeg så topicen her! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hun er nok glad for å bli pressa og mast på til å lage/gjøre noe hun ikke er flink/har lyst til. Skal jeg gjøre alt da eller? Skal man bo sammen krever det litt av begge.. Hitill har det vært enveiskjøring når det gjelder alt av husarbeid. Kommer sikkert til og lage ny post når hun tar klesvasken etc. Jeg er en husmor med støv på hjernen... Jobber ofte seint og kommer hjem til rot, søppel og ikkeno mat.. irriterende.. Fikk til slutt servert mat hun hadde lagd og er veldig fornøyd med det.. Det går fremover :!: Det hadde jeg så absoulutt ikke giddet! La kvinnfolket hjelpe til da. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Jeg har en BigOne Homemade-style i ovnen? Teller det? Ja den er digg derfor teller det! Men ingenting slår RESTURANTE(?) eller PEPPERONI PIZZA!!11111one Endret 20. november 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Jeg har en BigOne Homemade-style i ovnen? Teller det? Ja den er digg derfor teller det! Men ingenting slår RESTURANTE(?) eller PEPPERONI PIZZA!!11111one Pepperoni Tips - Du trenger: 1 stk Big One Classic 1 stk pakke med Pepperoni (Grillstad) 1/2 stk løk Fordel pepperonien og løken utover pizzaen, og stek den på 225 grader på rist midt i ovnen (uten stekepapir). Vent med å ta ut pizzaen til osten begynner å boble, og bli gyllen. Magisk Endret 26. november 2007 av Gnomenz Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Pleier og hore opp pizzaen på akkurat samme måte. Ikke fullt så mye løk og grilstad pepperoni. Seff på en bigone classic. nam nam Jeg slår ikke damer. Jeg fillerister! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå