Gå til innhold

Stativ til videokamera

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei

Er på jakt etter eit stativ til mitt videokamera. Har eit JVC gz-mg132E., Men kansje detter er sånn at alle stativer passer dei fleste kamerarer.?

Skal til USA og lurer på om sånt er billigere der borte..

Takk for svar.

Ingen som kan hjelpe!!!!!!!

Kunne trengt eit svar............

Lenke til kommentar

Jeg er på jakt etter det samme. Jeg filmer korpskonserter, skoleteaterstykker og sånt for ungene, og det blir så fordømt hakkete når jeg zoomer inn og tar en sveip over deltakerne! Vil det stativet fungere bra til sånn bruk? Eller bør jeg legge på noen kroner og få noe med sveivepanorering (eller hva det nå heter...)?

Lenke til kommentar
Jeg er på jakt etter det samme. Jeg filmer korpskonserter, skoleteaterstykker og sånt for ungene, og det blir så fordømt hakkete når jeg zoomer inn og tar en sveip over deltakerne! Vil det stativet fungere bra til sånn bruk? Eller bør jeg legge på noen kroner og få noe med sveivepanorering (eller hva det nå heter...)?
Skal funke fint til det...
Lenke til kommentar
Jeg er på jakt etter det samme. Jeg filmer korpskonserter, skoleteaterstykker og sånt for ungene, og det blir så fordømt hakkete når jeg zoomer inn og tar en sveip over deltakerne!
Det er fordi du bruker et fotostativ, og ikke et videostativ. Du vil ha et stativ med oljedempet hode, slik som npfilms for eksempel anbefaler. Jeg har også erfaring med det stativet, og jeg synes det fungerer meget bra til video. Anbefales av meg også.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...