Gå til innhold

spørsmål om xbox 360..

Akrabra

Anbefalte innlegg

Har blitt sagt veldig mye bra om xbox fra alle dere på forumet, å må innrømme meg frista til å handle en.. veldig frista.. men har et par spørsmål =)

1. har xbox sonefrie spill?

2. Hva er stor tittlene til konsollen, alt jeg vet er halo, geow og mass effect.

3. hvilken modell er mest gunstig å kjøpe?

4. vil man kunne lagre savegames og demoer osv på en ekstern harddisk?

og sist men ikke minst http://www.ebgames.no/xboxTradein.asp det her tilbudet er det som frister, har en gammel ps2 og en del dritt spill jeg gjerne kunne blitt kvitt..

takker for alle svar..

Ps: litt lame spørsmål, men what the hell

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville gått for HDMI utgaven i så tilfelle.

Men over til spsmlene dine:

1: Ja, mange av spillene er regionfrie, dog ikke alle.

2: De du nevner + Assassin's Creed er vel de aller aller største, men gå til www.tothegame.com og trykk på 360 linken der, der finner du en komplett liste.

3: Som nevnt over, jeg ville kjøpt HDMI utgaven.

4: Nei, ekstern HD kan ikke brukes.

Lenke til kommentar

1. En del av dem er sonefrie, men langt i fra alle.

2. Halo 3, Gears of War, Mass Effect, Assassin's Creed, Guitar Hero (evt Rock Band), Forza Motorsport 2, Project Gotham Racing 4, med flere. Det er sannsynligvis den konsollen med flest toppspill (kommer nok litt an på hva slags sjanger man liker).

3. Jeg kjøpte premium (den nye typen med mindre varmeutvikling bl.a). Den kommer med En liten harddisk (10gb tror jeg) som du kan lagre demoer/saves/filmer og mye annet på.

4. Bare xbox360 spesifikk harddisk.

Tror ebgames hadde litt leveringsproblemer pga det tilbudet :)

Edit: Skrivefeil

Endret av zypher_ut
Lenke til kommentar
Har blitt sagt veldig mye bra om xbox fra alle dere på forumet, å må innrømme meg frista til å handle en.. veldig frista.. men har et par spørsmål =)

1. har xbox sonefrie spill?

2. Hva er stor tittlene til konsollen, alt jeg vet er halo, geow og mass effect.

3. hvilken modell er mest gunstig å kjøpe?

4. vil man kunne lagre savegames og demoer osv på en ekstern harddisk?

og sist men ikke minst http://www.ebgames.no/xboxTradein.asp det her tilbudet er det som frister, har en gammel ps2 og en del dritt spill jeg gjerne kunne blitt kvitt..

takker for alle svar..

Ps: litt lame spørsmål, men what the hell

1: Mange spill er sonefrie, men dessverre ikke alle.

2: MS kan skilte med en del store titler nå. Er usikker på om du mener eksklusive titler eller ikke, men GTA IV, Fable 2 og Alan Wake er noen av de større titlene som er verdt å nevne.

3: Premium-konsollen er vel den som lønner seg mest, men konsollen du linker til lengre nede er den samme dersom du går til innkjøp av HD, headset og evt en trådløs kontroller.

4. Nei, dessverre.

Lenke til kommentar

så vidt jeg vet har ikke xbox'en sonefrie spill, men den har flere typer av samme spillet hver i sin sone.

Stor-spill er jo som du sa Halo 3 GeoW og Mass Effect, men Orange box, Oblivion, Saints Row og Forza Motorsport 2 er også verdt å sjekke ut

Når det gjelder hvilken versjon, så ville jeg sagt Xbox 360 Premium pga harddisk. Men Elite er også et godt kjøp til tross for prisen. Med tanke på alt det nye som kommer vil du trenge mye diskplass.

Det går også an å bruke ekstern hard disk på 360'en

Håper dette hjalp ;)

Lenke til kommentar

1. Ja og nei, sjekk Videogamesplus.ca for å se hvilke som er sonefrie (alle Ubisoft-spill er sonefrie f.eks)

2. Bioshock, Forza 2, Project Gotham Racing 4, Dead Rising og Saints Row.

3. Hvis du klarer deg med 14 GB (20 GB) er nok Premium lurest, den har HDMI-utgang. (eldre modeller har ikke HDMI, se på esken om den har HDMI)

4. Nei, du kan kun bruke ekstern harddisk til å lese og spille av mediefiler. (mp3, wmv img++)

:)

Lenke til kommentar

bare bumper denna tråden!:) for å spørre et ekstra lite spørsmål..

http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=10130

det her frister meg veldig, har litt penger nå og jeg kjøper som oftest alle spill fra usa, så soner vil ikke bli noe problem.. =)

men hva vil dhl si ? All Xbox 360 consoles will be shipped by DHL courier at additonal charge.

og hvor mye er eventuelt additional charge.

kunne ønske jeg bare fant en til 1500!:/ vil ha til mass effect!!

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar
Hold deg til PS3'en din er mitt råd. Sa ikke du forøvrig for en stund siden at du hadde 360? Var det bare løgn da eller?

kan ikke huske jeg har nevnt det:) lånte en ca en uke av en kamerat da, hvis det hjelper deg.. =) men sånn alt i alt så vil jeg ha begge deler pga konge exclusives og de tilbyr forskjellige muligheter=)

Lenke til kommentar
Men hva vil DHL si? All Xbox 360 consoles will be shipped by DHL courier at additonal charge.

DHL er et fraktselskap som sørger for at pakken kommer seg fra Canada til Norge :)

Ser på VGP at frakten på en Xbox 360 blir på $99,99CDN (rundt 550 Kroner). I tillegg må du trolig betale tollavgift på 25% av varens kostnad når du får den på døra. Litt grov hoderegning sier meg at det vil bli billigere å kjøpe konsollen i en norsk butikk.

Lenke til kommentar

Fikk nesten lyst å kjøpe Xbox bare på bakgrunn av den traileren på EB Games :whistle:

Er det så bra som det ser ut der?

Traileren forsvinner vel fra den siden etter hvert, men legger den inn enn så lenge iallfall EB Games

Man bør vel kanskje ha Halo 1 og 2 også da, eller?

Imponerende filmsnutt var det iallfall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...