EinarEriksen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Både produsenter og operatører legger sine egne menyer utenpå Windows Mobile. Les mer Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 "Den amerikanske operatøren T-Mobile" Er ikke T-Mobile tysk? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Vel, jeg syns ikke noen av disse operatørene eller produsentene virkelig har gjort så mye stort. De har laget sin egen "Home screen", men ikke stort mer. TouchFlo introduserte en egen liten hurtigmeny, men det har jeg på min tre år gamle Fujitsu Loox 718 også, med Windows Mobile 2003 ... Skal de virkelig gjøre noe spesielt over Windows kan de ikke ta utgangspunkt i Windows Mobile, de må begynne helt fra scratch, og bruke Windows CE-kjernen Windows Mobile (og også Neno) er bygd på. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Bare greit at fabrikantene bygger litt videre på windows, slik at det blir litt forskjellig fra produsent til produsent. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Husker i de gamle dagene på datamaskiner at man gjorde det samme med dos, f.eks toshiba dos som var akkurat det samme som ms dos men bare litt endret av toshiba. Mulig vi kun er begynnelsen av mobilalderen og at det senere ikke blir nødvendig da os-produsentene lager sitt OS så bra at det ikke er nødvendig(lønnsomt) med modifisering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg