mrhw Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hei. Har en Sollux plastsnekke med BMC, 36 HK, Diesel. 80 mod. Fungerer veldig bra, bortsett fra at når jeg skal "gire"(?) fra å gå forover til å bakke eller motsatt, hender det at det ikke skjer noe. Turtallet stiger, men båten beveger seg ikke. Jeg girer sakte og forsiktig, så det kan ikke være at jeg er for voldsom og rask i bevegelsen. Noen som vet hva det skyldes? Hva som evt må forbedres/byttes. Dette skjer bare av og til, men det er litt for spennende når man skal legge til etc.. Takk for svar. Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 har du sjekket girvaierne? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Eller det kan være propellen.. Det kan også være slark i giret Endret 11. desember 2007 av vbjornevik Lenke til kommentar
mrhw Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Har ikke sjekket noe enda. Tenkte jeg skulle høre lit rund først. Flere tips? Lenke til kommentar
Terbium Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Er du heldig så er det vaierne som er treige eller på en eller annen måte ikke blir dradd langt nok. I værste fall er det girkassen som er problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå