Aleks Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvilke serier er det det som er så bra som er lagd i europa da? Eneste jeg har sett er Med hjartet på rette staden og allo allo litt for mye nrk på meg tror jeg Lenke til kommentar
Montag Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Hvilke serier er det det som er så bra som er lagd i europa da? Eneste jeg har sett er Med hjartet på rette staden og allo allo litt for mye nrk på meg tror jeg Tja, det er da nok å ta av på denne siden av dammen og. For bare å nevne noen få høydepunkt: Cadfael, retro scifi serien Life on Mars (2006), BBCs 2007 versjon av Jekyll & Hyde: Jekyll, for ikke å glemme geniale Shameless. Mao, ingen grunn til panikk. Vi lager masse bra her i Europa også. La de bare streike i USA til de får penga de har krav på! Endret 19. november 2007 av Montag Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Vel, i kveld begynner jo en ypperlig serie på NRK, nemlig Jane Eyre. Reprisen på Foyle senere på kvelden er også topp, og så har man massevis av gode dokumentarserier, de fleste fra BBC. Nesten hva som helst som lages av BBC er bedre enn nesten hva som helst som lages i USA. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Glad til at verken House eller Dexter, de to seriene jeg følger med på, ikke påvirkes av dette. Spesielt Dexter som er syykt nervepirrende for tiden. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvilke serier er det det som er så bra som er lagd i europa da? Eneste jeg har sett er Med hjartet på rette staden og allo allo litt for mye nrk på meg tror jeg Dr Who, Torchwood, Top gear. Ellers så er de jo ikke bar i europa det blir laget serier. Har sett en god del serier fra japan og australia også. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Glad til at verken House eller Dexter, de to seriene jeg følger med på, ikke påvirkes av dette. Spesielt Dexter som er syykt nervepirrende for tiden. Tro om igjen, House påvirkes av streiken dem og. Alle episodene til S4 er ikke skrevet ferdig, så derfor blir den påvirket. Skjønner ikke hvorfor noen kan tro at det er bare de oppremsete seriene som påvirkes nesten. Alle gjør det, bortsett fra Weeds og Dexter å disse seriene som er produsert ferdig. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg trodde det i min naivitet fordi jeg ikke har skjekket opp saken selv, og dermed kun har fått med meg begrensede mengder informasjon om emnet. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Rammes My Name is Earl av streiken? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Vil nok tro det ja, siden My Name Is Earl også sendes hele tv-sesongen(ikke en halv sesong ala Dexter som sendes fra august/september fram til nyåret) som Heroes og Prison Break. Så og si alle de amerikanske seriene vil bli rammet som ikke har sendt ferdig alle episodene fra den nåværende sesongen. Såklart, alle problemene går vekk hvis streiken oppløses/avsluttes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 November 17, 2007 - In what is an almost total surprise to everyone paying attention, the two sides in the two week old Writers Guild strike have agreed to re-start talks. The Writers Guild of America and the Alliance of Motion Picture and Television Producers will begin "formal" negotiations starting November 26th. Both sides released a statement that read: "Leaders from the WGA and the AMPTP have mutually agreed to resume formal negotiations on November 26. No other details or press statements will be issued." This statement declaring no other statements would follow was immediately followed by statements from WGA President Patrick Verrone and AMPTP leader Nick Counter. Verrone declared victory stating that "a powerful strike means a short strike" and encouraged members to continue their efforts. He stated "Now it is equally important that we now prove that good news won't slow us down, either." Counter wrote a Los Angeles Times opinion piece that laid out, in probably the clearest fashion since the strike began, the AMPTP's position. "Producers in Hollywood absolutely believe that writers should be compensated for their work in new media," he said. Adding "They also believe writers deserve to share in whatever success new technologies bring to studios." This is a sign that there is common ground and perhaps not the night-and-day distance between the two sides that the rhetoric would make it seem. Hopefully this means a fair deal can be negotiated and everyone can get back to work sooner than later. There is a final bit of irony in this story. Counter's piece for the LA Times had the sub-heading "Cut the theatrics, say the producers." In the reprinted version of the piece on the AMPTP web site it reads "Cut the teatrics..." -IGN håper de kjapper seg.... Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Om dei no begynner igjen å arbeide er det ein sjanse for at det blir full sesong på dei seriane som til no har blitt påverka av denne streiken? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Hvilke serier er det det som er så bra som er lagd i europa da? Eneste jeg har sett er Med hjartet på rette staden og allo allo litt for mye nrk på meg tror jeg Hehe, jeg håper ikke de refererer til Robin Hood. Jeg aner ikke hvorfor jeg ser på serien, den er jo strengt talt fryktelig dårlig. Men så er det jo Robin Hood og jeg bare må se på.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Om dei no begynner igjen å arbeide er det ein sjanse for at det blir full sesong på dei seriane som til no har blitt påverka av denne streiken? ja hvis de begynner på jobb igjen til mandag f.eks, så fortsetter Hereoes og Lost blir ikke slutt etter halve sesongen... Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Wikipedia har en artikkel med oversikt over hvilke serier som er berørt, og hvor langt de er kommet i innspillingene Effect of the strike Der gikk scrubs, heroes og lost ad undas... og dama kommer ikke til å like at Desperate Housewifes er påvirket. Som ordspråket sier, "A happy wife is a happy life" Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Var det ikke i dag de skulle gå sammen og diskutere? Har vi fått info om noe klokkeslett når de skulle gjøre dette eller når vi blir informert? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Tror det var i morgen, m,en er godt mulig at det var u dag. Uansett, ser at alle episodene i sesong 4 er blitt filmet og alt Dvs. at vi mest sannsynlig vil få hele sesongen uten avbrytelser, og det er jo bra. Men det kan være at streiken utvider seg til andre ledd innen film og TV-serieproduksjon. hvis den gjør det, kan det allikevel være at vi vil se forsinkelser. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Blir nok mest sannsynelig i morra vi får høre om det tror jeg. Hadde jo vært en drøm om streiken plutselig var over og dem sendte 3 episoder på rad av hver serie Vil ikke vente til januar med prison break Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Blir nok mest sannsynelig i morra vi får høre om det tror jeg. Hadde jo vært en drøm om streiken plutselig var over og dem sendte 3 episoder på rad av hver serie Vil ikke vente til januar med prison break det må du uansett, Prison break kommer ikke igang igjen før 14 Jan. og det er ikke streiken sin skyld, sånn hadde det vært med eller uten streik Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Æsj.. det var den dagen ødelagt ikke din feil da, såklart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 men mulig neste Heroes blir siste i sesong 2 hvorfor må de avslutte sesogen? hadde det ikk vært bedre om de bare fortsatte på neste episode når streiken er over? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå