audunms Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Denne telefonen er like mye en mp3-spiller som en mobiltelefon, og vi liker det. Les mer Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Må bare si at denne telefonen så utrolig pen ut, og den virket ikke så dårlig heller. =) Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Vi prøvde å laste ned sanger med Telenor Djuice sin musikk-tjeneste, men det klarte F210 ikke. Det eneste som gikk var å høre på lytteprøver sanger som ble streamet. I våre øyne burde en musikktelefon anno 2007 takle å laste ned sanger direkte til telefonen. Dette må faktisk Telenor Djuice ta skylden for, siden terminalstøtten til Djuice Musikk er.. vel.. elendig. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Grei test men skulle gjerne visst litt mer om hvordan menysystemet er og hvordan det er å bruke telefonen i vanlig åpen telefonmodus. Er det vanlig samsung menyer eller noe annerledes osv. Noen som kan svare litt mer på det? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Støtter den micro-SDHC? Lenke til kommentar
eNigma333 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Har forgjengeren selv og er storfornøyd Lader telefonen en gang i uka, og sender sms ved hjelp av sms-mamma. Bruker telefonen aller mest til å prate med, og til det fungerer den faktisk utmerket. Er så liten at i begynnelsen kjente jeg ikke at jeg hadde den i lomma og var veldig redd for å ha mistet den, hehe Håper denne telefonen blir like bra som min forrige, hvis den er det så er den i så fall noe av det beste på mobilfronten i dag for mitt bruk! Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Har den integrert 3,5mm minijack-inngang? EDIT: Dvs.: Slipper man å bruke en stygg og uhendig adapter som mellomledd mellom hodetelefoner og mobil? Endret 20. november 2007 av J-Core Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Forutsetningen er at du bytter ut de tamme medfølgende hodetelefonene med et sett av bedre kvalitet. F210 har ingen inngang for mini-jack, så du må bruke den medfølgende overgangen for å bruke egne hodetelefoner. Fra testen om du hadde lest den =) Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Forutsetningen er at du bytter ut de tamme medfølgende hodetelefonene med et sett av bedre kvalitet. F210 har ingen inngang for mini-jack, så du må bruke den medfølgende overgangen for å bruke egne hodetelefoner. Fra testen om du hadde lest den =) Ah, takk. Leste den, men leste nok for fort Medfølgende overgang... æsj... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det er en del feil ved forgjengeren som jeg lurer på om har blitt rettet opp: Lagres nå SMS automatisk? Kan man lagre mapper under "musikk" slik at det er mulig å ha _litt_ organisering? Regner ikke med at dere har fått Opera mini til å fungere, i og med at ingen andre java apps fungerer? fungerer randomfunksjonen i musikkspilleren, eller spiller den bare de samme 5-10 sangene om, og om igjen? Om intet av dette er rettet opp synes jeg kanskje dere har vært litt snille med karakteren Lenke til kommentar
csharp Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jaja, da har jeg nærmest på impuls og uten å ha lest noe om den på forhånd vært ute og shoppa denne telefonen i bursdagsgave til dama, så får vi se om den faller i smak i morgen... Betalte selvsagt altfor mye for den når jeg ser på prisene på hw.no, men det er vel slik det blir når man ikke tar seg tid til å kjøpe gaven mer enn en dag før bursdagen - da må man bare svinge innom nærmeste telekiosk og betale det dem skal ha........ Lenke til kommentar
eNigma333 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har en slik telefon, bruker den som jobbtelefon! Genial liten sak, kunne aldri ha tenkt meg en av de store tunge klossene som selges nå. Touch? Det er jo bare en trend tenker jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg