Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

En kul på diverse plasser.

Gjest RandomPerson

Anbefalte innlegg

Gjest RandomPerson

I dag når jeg våknet hadde jeg et lite ubehag følte meg ikke helt bra, og når jeg gikk på do så så jeg en kul på penis.

Den så ut som en kvise, av de større. Men var litt vond og øm. Jeg tenkte ok, dette er ikke noe problem. Når jeg kom hjem så kjente jeg litt etter på kroppen selv for å se om jeg fant noe annet.

Da merket jeg at ca vedsiden av penis (men ikke en del av den) altså lysken hadde 2 kuler. De vises ikke, men er på en måte inni lysken å er litt øm. Hvis jeg trykker litt på lysken kjenner jeg at de er øm.

Noen andre som har kommet over lignende symptomer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første jeg tenkte på når du sa lysken var lymfesystemet, men det passer ikke helt sammen med den andre kulen du tenker på.

Jeg søkte litt på nettet og kom over denne:

http://www.helsenytt.no/artikler/lymfekreft.htm

- Hva er symptomer på lymfekreft?

- Hovne lymfeknuter på halsen, i armhulen eller lysken kan være tidlige tegn. Sykdommen kan også starte i lymfeknuter i vevet mellom lungene, og kan da gi plagsom hoste og pustevansker. Feber, vekttap, kløe over hele kroppen og økt svetting kan være andre tegn på lymfekreft. Etter symptomene kategoriseres sykdommen videre: A-stadiet betyr at pasienten ikke har tilleggssymptomer. I B-stadiet har pasienten gjerne feber, vekttap og betydelig nattesvette.

Som sagt: I og med at det var i utgangspunktet en annen kul du var bekymret for er det nok sikkert ingen sammenheng. Det er på ingen måte mening å skremme, men tenkte det var like greit å poste linken. Det kan sikkert også være noe annet med lymfesystemet.

Jeg har ingen medisinsk utdannelse og således liten peiling på hva jeg snakker om. (Bortsett fra medisin for ikkemedisinere på universitet *humre*).

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...