dahwan Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg har ikke TV :S Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg har ikke TV :S Ikke jeg heller, syntes at jeg for engangs skyld kan vinne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Når var det trekningen finner sted? Endret 24. november 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Konkurransen varer til og med fredag 30. november 2007. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 angående det å ikke ha en tv, det eneste som skiller en stor dataskjerm og en tv i dag er vel at den har innebygget en mottaker for tvsignaler over radiobølger? og det er denne en betaler lisens for. https://prisguiden.no/product.php?produc...=specifications skulle fint funke som tv for digitalsignaler som likevel krever en boks, og vil ikke kreve noen form for lisens (om jeg forstår reglene rett). Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Da har jeg sendt inn mine svar Hyggelig med slike konkurranser HW.no Lenke til kommentar
kskjon Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hmm, sært. Jeg prøvde å sende inn svar nå og får at "Konkurransen er ikke aktiv." Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Kansje den er over nå, da Det er trekning på Fredag Lenke til kommentar
Howard Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Hei, nå skal konkurransen være åpnet igjen, vi beklager at den var stengt en stund. Den varer frem til og med fredag 30. november Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hei, nå skal konkurransen være åpnet igjen, vi beklager at den var stengt en stund. Den varer frem til og med fredag 30. november Flott! Bra med litt hodebry innimellom, selvom man ikke alltid vinner. Syntes dere er rimelig rause med premier også, veldig bra initiativ dette her! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Howard: Skal dere ha julekalender i år også, der dere har en konkurranse hver dag? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Da har jeg sendt inn. *Håpe jeg vinner* Lenke til kommentar
Howard Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Howard: Skal dere ha julekalender i år også, der dere har en konkurranse hver dag? Begge deler! Det vil si - det blir konkurranse hver dag i desember hver til og med julaften - vi kaller det julekalender Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Howard: Skal dere ha julekalender i år også, der dere har en konkurranse hver dag? Begge deler! Det vil si - det blir konkurranse hver dag i desember hver til og med julaften - vi kaller det julekalender Skal gamer.no også ha det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Og Akam? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Det er antakeligvis et samarbeid mellom de fleste sidene i Hardware.no-nettverket Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Spørsmål 3 har ingen riktige alternativer! (jeg tar med hvordan det ser ut, i tilfelle det blir forandret: En hovedforskjell mellom LCD- og OLED-teknologi er... - LCD har baklys som lyser konstant - LCD gir noe tynnere skjermer - LCD tillater høyere oppløsning ) Jo det har den And i'm not telling Hmm. Denne ga meg noe å tenke på. Mulig jeg egentlig har svart feil. Stikkord: Kalkulatorer.... Det som er riktig svar er riktig, men enkelte produsenter, deriblant Philips gjør det på en annen metode. Så riktig svar kan også være feil. endelig en konkurranse jeg kan uten å måtte slå opp for å få riktige svar. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 arh, kunne trengt den tven ja!! min far har spandert på seg lyd anlegg etter lydanlegg til å ha rundt tven og brukt minst 15 høvdinger på det, men noe tv har han tydligvis glemt. så vi sitter med en tv, hvor år 2000 var fremtiden og farger som svart er som grå fargen på windows standard utseende. om du skjønner. Så pliz hw, doner til meg. jeg trenger den så sårt, vi har endelig fått en digital dekoder i hus. men det finnes ikke snev hd eller noe som helst digitalt i den 26 tommers Finluxen vi har til å se alle de filmene jeg har sett på den og tvkanalene. *håper på STOOR pakke i posten* Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Howard: Skal dere ha julekalender i år også, der dere har en konkurranse hver dag? Begge deler! Det vil si - det blir konkurranse hver dag i desember hver til og med julaften - vi kaller det julekalender Supert Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Idag er det trekning Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Eller konkurransen avsluttes i alle fall.. Endret 30. november 2007 av Slettet+142 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå