KVTL Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Svar forslag og off topic fjernet. MVH KVTL Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Har kravene for "HD READY" blitt endret? Alternativene som er listet er ikke slik jeg husker "HD READY" er Uansett, lykke til folkens! EDIT: Jeg bare rota det til Glem det. Endret 16. november 2007 av heanwi Lenke til kommentar
værdama Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Lykke til, alle mann/kvinner=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Da er svar sendt inn. Vet allerede hvor jeg skal ha TV'n. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Da takker jeg for julegaven Neida, dette hadde vært en fin ting å se under juletreet. Satser på at jeg har litt flaks denne gangen. Lenke til kommentar
robtap Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 det hadde vært artig og vunnet:) men det finnes ikke sjangs i havet att æ vinner:'( Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Får vi vite svarene etter vinneren er trukket? Når blir det, foresten? Endret 17. november 2007 av dahwan Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Må si jeg stusset på spørsmålet om kriterier for HD-Ready, før jeg så at det stod "blant annet". Ellers var det forholdsvis enkle spørsmål i denne konkurransen, selv om spørsmålet om LCD vs LED kan være forvirrende. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Plz si jeg vinner, plz si jeg vinner...vil vinne skjermen...driver nå og fårestiller meg størrelsen mot den snart ett år gamle 26"ern, som da muligens blir gutteroms-TV. Og siden konkurransereglene ikke sier en piss om aldersgrense, så går jeg for at det ikke er noen. @Pusur: OLED og LED er meget forskjellige teknologier, best for deg å ikke blande navnene de to også Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 @Pusur: OLED og LED er meget forskjellige teknologier, best for deg å ikke blande navnene de to også Så, så, du trenger ikkje minne meg på mine utallige typo-er. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Liker at det er en del konkurranser nå, blir som en liten oppvarming før desember. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Det minnte meg om alle julekalenderene jeg skal være med i! Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Spørsmål 3 har ingen riktige alternativer! (jeg tar med hvordan det ser ut, i tilfelle det blir forandret: En hovedforskjell mellom LCD- og OLED-teknologi er... - LCD har baklys som lyser konstant - LCD gir noe tynnere skjermer - LCD tillater høyere oppløsning ) Jo det har den And i'm not telling Hmm. Denne ga meg noe å tenke på. Mulig jeg egentlig har svart feil. Stikkord: Kalkulatorer.... Siden det er en LCD-TV som er premien er det vel underforstått at det er TV'er spørsmålet handler om og ikke kalkulatorer eller andre sære implementasjoner av LCD Endret 18. november 2007 av Deimos_Anomaly Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 yes, da var svarene sendt inn. kjekt om jeg hadde vunnet, siden jeg faktisk ikke eier en TV. fattig student i tr.heim, og gidder faen ikke kjøpe 26" crt som piper med den høyfrekvente lyden 24/7. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) yes, da var svarene sendt inn.kjekt om jeg hadde vunnet, siden jeg faktisk ikke eier en TV. fattig student i tr.heim, og gidder faen ikke kjøpe 26" crt som piper med den høyfrekvente lyden 24/7. Nei det TV du snakker om bør vel heller kastes Nyere CRT TVer gir ingen høyfrekvente lyder fra seg, og det er deilig. Nå får man jo knallgode brukte CRT TVer til omkring 1000 kr brukt, mange av dem er mye bedre enn billige LCD TV-er... Endret 18. november 2007 av plankeby Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) yes, da var svarene sendt inn.kjekt om jeg hadde vunnet, siden jeg faktisk ikke eier en TV. fattig student i tr.heim, og gidder faen ikke kjøpe 26" crt som piper med den høyfrekvente lyden 24/7. Nyere CRT TVer gir ingen høyfrekvente lyder fra seg, og det er deilig. Det har vist ikke Sony fått med seg, far&mor's sony (ny) crt lager en #¤%&/()"¤#¤%&/() irriterende høyfrekvent ulyd. Og da er svara sent inn. Vinner nokk ikke (som vanlig) men det er lov å håpe =) Endret 19. november 2007 av Bad_Byte Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg vinner Jeg tror også jeg er den eneste her som ikke søkte på nettet etter svarene. Jeg svarte det magan fortalte meg. Derfor er jeg veldig spent på å få se fasiten! Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg vinner aldri noe, så hadde vært kjekt å vinne nå (: Trooor jeg svarte riktig i hvert fall. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Har en 17" lcd som brukes til tv gief <3 Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Vi har akkurat hatt om HD på UiO! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå