Howard Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Det er klart for nok en konkurranse. Denne gangen kan du vinne en 40-tommers LCD-TV fra Viewpia. Les mer Lenke til kommentar
asad Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Spennende. Driver og leter etter riktige svar Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Regner med det ikke er aldersgrense? Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jess, jeg vinner! Det er bare å gi opp med én gang Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Dette har potensiale til å bli en skikkelig koselig julegave fra HW =D Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Hadde vært digg å vunnet for en gangs skyld. Spesielt nå som TV'en min døde også Og assassins creed kommer i dag i posten... *typisk* EDIT: Livet er urettferdig... Man får leve med det Istedenfor "Red Ring of Death" på xboxen så ble det "red blink of death" på standby lyset på TV'en... Svarte alt rett her da Så får håpe ^^ *be til høyere makter* Endret 16. november 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Se her ja! Det var konkurransen sin det gitt....regner med skikkelig oppslutning om denne. Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg vant!! På tide at jeg får en tv på badet også. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 La meg vinne for èn gangs skyld da? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har HW vunnet i Lotto (eller Keno for den saks skyld) eller? Det regner jo konkurranser jo. Na synes jeg egentlig det er min tur til a vinne. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har nå svart, men vet da fader om jeg svarte riktig men tror da jeg gjorde det Vinne trur jeg ikke at jeg gjør akkurat, men er jo lov å håpe ! Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hadde vært en artig julebonus. Flytter ut 1. desember, så den hadde kommet godt med Føler meg ganske sikker på at jeg har alt rett, men det er skjeldent nok. Bare å krysse fingrene. Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Spørsmål 3 har ingen riktige alternativer! (jeg tar med hvordan det ser ut, i tilfelle det blir forandret: En hovedforskjell mellom LCD- og OLED-teknologi er... - LCD har baklys som lyser konstant - LCD gir noe tynnere skjermer - LCD tillater høyere oppløsning ) Endret 16. november 2007 av Roadrunner7 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Spørsmål 3 har ingen riktige alternativer! (jeg tar med hvordan det ser ut, i tilfelle det blir forandret: En hovedforskjell mellom LCD- og OLED-teknologi er... - LCD har baklys som lyser konstant - LCD gir noe tynnere skjermer - LCD tillater høyere oppløsning ) Jo det har den And i'm not telling Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 jeg SKAL vinne! vinner jo aldri noe... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 TV på soverommet hadde ikke vært feil nei... det hadde sikkert forårsaket endel søndager der jeg ikke kom meg utav senga engang, men pytt... Lenke til kommentar
.com Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 hadde vært noe å få byttet ut 21" CRTen i stuen Lenke til kommentar
daruu Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hadde da ikke hatt noe imot å vinne nei Har da ihvertfall svart på spørsmålene Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Spørsmål 3 har ingen riktige alternativer! (jeg tar med hvordan det ser ut, i tilfelle det blir forandret: En hovedforskjell mellom LCD- og OLED-teknologi er... - LCD har baklys som lyser konstant - LCD gir noe tynnere skjermer - LCD tillater høyere oppløsning ) Jo det har den And i'm not telling Hmm. Denne ga meg noe å tenke på. Mulig jeg egentlig har svart feil. Stikkord: Kalkulatorer.... Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) ja,der har jeg sendt inn. håper jeg vinner denne gangen Endret 16. november 2007 av XanderX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå