Gå til innhold

Tastatur (uten "num-pad")

Anbefalte innlegg

Hei!

Sitter med et G15 keyboard, og det har for harde knapper til gaming. Faktisk er det enkle Media-Tastaturet fra MicroSoft mye bedre enn Logitech sitt.

Skjønner kanskje at jeg foretrekker et tastatur med "smidige" knapper, ikke harde. Kan godt være "macro-knapper" til det, men følgende er mer viktig: Det må være uten "Num-Pad." Jeg bruker stor musematte, men tastaturene er for brede. Noen som vet om noen tastatur som ikke har "Num-Pad knappene" på høyreside av tastaturet?

Svar og hjelp mottas med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+142

Jeg bruker Logitech DiNovo Edge-tastaturet. Det er uten numpad, har 4 macroknapper[+ andre forhåndssatte macroknapper], en liten mus og musikk. og volumkontroll :)

Jeg er veldig fornøyd med dette, også til gaming. Minuset er gjerne prisen, som er ca. 1200 kr

Ellers har du vel Razer Tarantula som ligger på ca. 700 kroner. Men det tastaturet har jeg ingen erfaring med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142

Jeg ser ikke helt grunnen til å ikke ha trådløst. Hvis det er pga LAN og lignende, tror jeg det er forskjellige frekvenser for det trådløse tastaturet.

Men on topic; Jeg fant ikke Logitech-tastaturet med kabel. Razer Tarantula-tastaturet er kablet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...