Juke Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 ...og der mottok jeg nettopp den svarte DS3'en min også, fikk den levert på døra nå nettopp. Kontrolleren var til og med pakket inn som en ekte julegave, med gavepapir med "Merry Christmas"-tekst og hele greia. Ble jo nesten rørt her, men ventet selvsagt ikke til julaften med å pakke opp likevel. Pakken har brukt totalt 4 dager i posten fra Tokyo til min ytterdør her i Norge (ble postlagt 3. desember), så det gikk jo meget kjapt vil jeg si. Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 oi det var fort. Hvor bestilite du i fra? Jeg har fremdeles ikke fått min enda.....! Noen her som har bestilit fra yesasia, som har fått sin kontroll enda? Jeg fikk ingen sporings nr fra dem, spurte via mail å da beklagde de at ikke hadde noe sporings nr og det ikke var mulig. Et eller annet rart foregår det her.... Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Da er den sikkert ikke sendt heller. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ang yesasia så er det vel 19 dager siden den var sendt. Ved 30 dager kan en kontakte for ny sending,- Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 ...og der mottok jeg nettopp den svarte DS3'en min også, fikk den levert på døra nå nettopp. Kontrolleren var til og med pakket inn som en ekte julegave, med gavepapir med "Merry Christmas"-tekst og hele greia. Ble jo nesten rørt her, men ventet selvsagt ikke til julaften med å pakke opp likevel. Pakken har brukt totalt 4 dager i posten fra Tokyo til min ytterdør her i Norge (ble postlagt 3. desember), så det gikk jo meget kjapt vil jeg si. Hvor ble den bestilt fra? ebay? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Ja, fra kjøpte begge mine på ebay. Den svarte, dvs den jeg fikk i dag som brukte 4 dager i posten fra Tokyo, kjøpte jeg fra denne ebay-selgeren: http://search.ebay.co.uk/_W0QQsassZsayarjapan edit: Den hvite kjøpte jeg fra en ebay-selger i Hong Kong, men er litt usikker på hvor lang tid pakken ville brukt derfra under normale omstendigheter. Det ble noe rot med pakken min i Irland, så det tok noen dager ekstra. Den brukte i allefall 8 dager i posten, inkludert forsinkelsen. Er meget fornøyd med begge disse selgerne i allefall. Begge sendte info på email med pakkesporing og slikt, og begge sendte som gave. Riktignok var det bare selgeren i Hong Kong som husket å sette ned pakken til £15 da jeg ba om det, men pakken skal vel være tollfri så lenge den sendes som gave og koster under 1000,- NOK uansett så vidt jeg har skjønt. Endret 7. desember 2007 av Juke Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ang yesasia så er det vel 19 dager siden den var sendt. Ved 30 dager kan en kontakte for ny sending,- Enda lenger for meg det er "bare" 16 dager siden min blei sendt. Fikk du noen sporingsnr på pakka? Det gjorde ikke jeg, så jeg aner ikke hvor den er. Det veldig dumt at man ikke for sporings nr, fordi da kunne man i minste fall fått tryggheten at den er på vei...... yesasia er no e drit!! Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 ingen sporing er vist ikke bare til norge det tar lang tid. Tror de venter, og sender pakkene til et sentralt lager for så videre. Leste om yesasia problemene og bestillte en kontroller fra ebay, fikk den samme dagen som yesasia klarte å sende preorderen. Er nok siste gang en benytter dem siden det er bedre alternativ, hvis ikke prisen er god. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 samme her, har ikke fått mine enda, hoved problemet er at jeg ikke har råd til nye og jeg har jo tross alt punga ut 1000kr ca!:/ så har sendt en mail og spurt om de kan refunde, gleder meg til svar.. så kjøper jeg dem et annet sted Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Sendt mail til de å spurte hvorfor jeg ikke hatte fått sporings nr, å om jeg kunne få det. Da fikk jeg svar; "We apologize that we have not been issued a tracking code by the Post office for this shipment as this is treated as a normal air mail. Since it is still within the expected delivery time, we suggest for you to wait for this package as it should soon be delivered to you. Please note that this is an international shipment from Hong Kong and may experience slight delivery delay due to customs or postal issues. " Den er snart 1 uke over expected delivery time... Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Som sagt, når det passerer 30 dager så krever du omlevering. Er en ekstra irritert tar en også chargeback på kredittkortet samtidig. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hm tro hvorfor sixaxis aldri kom med rumble....trodde alltid det hadde med at dirringen og sensoren ikke ville fungere sammen, at dirringen ville påvirke sensen for mye og sånn, men kanskje det bare var for å gjøre kontrollen lettere, eller billigere Uansett, jeg tror det blir en hvit på kontroller på meg når de ankommer norge noen som vet når? i vår kanskje? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det med at sensoren ville bli påvirket var nok bare vas og tull siden Sony fortsatt var i sak med Immersion ang. rumble teknologien. Tilt-funksjonen blei nok slengt inn for å fylle tomrommet for rumble. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det med at sensoren ville bli påvirket var nok bare vas og tull siden Sony fortsatt var i sak med Immersion ang. rumble teknologien. Tilt-funksjonen blei nok slengt inn for å fylle tomrommet for rumble. ja, mente jeg leste om at det var noe på g med de som eide rumble og sony... Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Jeg kjøpte min her: [url=http://cgi.ebay.co.uk/PS3-PS-3-100-New-DUAL-SHOCK-3-Wireless-Controller-BL_W0QQitemZ330195057031QQihZ014QQcategoryZ149492QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem%5burl/%5dTok%20vel%20en%20ukes%20tid%20eller%20noe.%20%20Fikk`n%20igår,%20deilig%20og%20spille%20med%20rumble%20igjen.Faen%5burl%5dhttp://cgi.ebay.co.uk/PS3-PS-3-100-New-DUAL-SHOCK-3-Wireless-Controller-BL_W0QQitemZ330195057031QQihZ014QQcategoryZ149492QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem]http://cgi.ebay.co.uk/PS3-PS-3-100-New-DUAL-SHOCK-3-Wireless-Controller-BL_W0QQitemZ330195057031QQihZ014QQcategoryZ149492QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem[url/] Tok vel en ukes tid eller noe. Fikk`n igår, deilig og spille med rumble igjen. Faen http://cgi.ebay.co.uk/PS3-PS-3-100-New-DUAL-SHOCK-3-Wireless-Controller-BL_W0QQitemZ330195057031QQihZ014QQcategoryZ149492QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem://http://cgi.ebay.co.uk/PS3-PS-3-100-...1QQcmdZViewItem Endret 8. desember 2007 av duttebassen Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Faen, detta blei bare surr. Fylla har nok ikke sluppet taket ende ,p http://cgi.ebay.co.uk/PS3-PS-3-100-New-DUA...1QQcmdZViewItem Lenke til kommentar
stjernen1991 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har fått min DS3 fra yesasia.com. Fikk den igår! Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Bestillte min i går fra Janpanvideogames, står som shipped, men har ikke fått epost om det, er heller ikke noe sporingsnr. enda. $185 for to med frakt er ikke så ille. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har fått min DS3 fra yesasia.com. Fikk den igår! Kult, hvor lang tid tok det fra den ble sendt? Venter spent på en fra samme plass selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå