Juke Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ja, det er godt mulig det er noe feil med adressen på pakken, evt kan det jo hende det bare har skjedd en glipp i forbindelse med pakkesorteringen i Irland. Pakkesporingen sier fortsatt det samme i allefall, så pga min utålmodighet har jeg derfor bestilt enda en DS3 på ebay, men denne gangen fra en annen selger i et helt annet land (satset på Japan denne gangen). Valgte til og med en annen farge (svart). Hadde jo tenkt å kjøpe en DS3 til etterhvert uansett, så da passer det jo bra å bestille nå siden det er usikkert når den første vil dukke opp. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Er den å få kjøpt i Thailand tru?? JEg skal ned der om 1 og halv uke.. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 vil tippe at du finner dem der ja:) Lenke til kommentar
Juke Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hehe, at det går an. Pakkesporingen for den hvite DS3-en min sier fortsatt "Unsuccessful delivery" i Irland, men nå har jeg da likevel mottatt pakken her i Norge og sitter med den nye kontrolleren koblet til PS3-en min as we speak. Så da får bare pakkesporingen si hva den vil. Har testet kontrolleren litt også da, og må si jeg er veldig fornøyd. Merker ingen forskjell på noen av tommestikkene eller knappene i forhold til den vanlige Sixaxis-kontrolleren min, og vibrasjonen fungerer stort sett likt som på PS2-kontrolleren min. Muligens noe svakere risting, men den er absolutt kraftig nok likevel. Og du verden for en forskjell det er å spille Motorstorm MED vibrasjon sammenlignet med å spille UTEN. Visste vel det var noe vesentlig som manglet i det spillet tidligere. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Høres mer ut som en annen pakkesporing? Har du sjekket at sporingsnummeret på pakken du fikk nå var den samme som ligger i Irland? Har skjedd meg at jeg har fått feil Lenke til kommentar
Juke Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har sjekket nå. Sporingsnummeret er korrekt, og det står også "Norway" på pakkesporingen på nettet, så alt ser ut til å være i orden sånn sett. Virker som om noen rett og slett har rotet noe fryktelig under sorteringen i Irland, og at resten av folkene underveis har vært sløve med å registrere at pakken har ankommet. Evt kan det kanskje hende pakkesporingen automatisk deaktiveres så snart "failed delivery" har blitt registrert en gang? Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 fikk min i dag, stor fornøgd Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg begynner å bli GAL !! Har ENDA ikke fått kontrollen min.... Aner fremdeles ikke hvor hen i verden den befinner seg... Grattis til dere som har fått den , men samtidig er det litt kjipt å høre at "alle" dere andre får den i rykk å napp, mens jeg blir stadig skuffa for hver dag som jeg sjekker postkassa, å ingen hente lapp for DS3 ligger der. Håper bare jeg for den før jul da..sukk.. ALDRI mer yesasia.com Hvor har de forskjellige folka her på dette forumet bestilit DS3 fra? Virker som det er kort leveringstid for de fleste. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har bestilt fra yesasia.com jeg også, fornøyd om jeg får den før jul. Overrasker meg ikke så mye at det tar litt tid, har opplevd svært lange leveringstider fra utlandet før. Kan jo også bli et par dagers forsinkelse ved fortolling i Norge. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kjøpte fra Japan Gift(Ebay store) betalte $82.50 inkl frakt og seff ikke moms. Da tok det 4 dager fra bestilling til den var levert på døra Men de har dessverre ikke flere inne. Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Geofrank: Når bestilite du? Fikk du noe form for sporingsnr, eller noe mulighet for å finne ut hvor hen i verden kontrollen er? Virker som VGP sida er bra, folk som bestiller derifra for det de har bestilt fort. Bestilller nok derifra neste gang jeg bestiller import. Men jeg finner ikke Dual Shock3 kontrollen på VGP, har leita etter den, men finner den ikke. Kanskje hvis jeg bestiller fra VGP en DS3, så for jeg den før den jeg har allerede bestilit fra yesasia.... Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 De har ikke flere inne de heller så da finner du den ikke i butikken. Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Geofrank: Når bestilite du? Fikk du noe form for sporingsnr, eller noe mulighet for å finne ut hvor hen i verden kontrollen er? Virker som VGP sida er bra, folk som bestiller derifra for det de har bestilt fort. Bestilller nok derifra neste gang jeg bestiller import. Men jeg finner ikke Dual Shock3 kontrollen på VGP, har leita etter den, men finner den ikke. Kanskje hvis jeg bestiller fra VGP en DS3, så for jeg den før den jeg har allerede bestilit fra yesasia.... ds3 kontrolleren ble så og si revet vekk fra nettsiden når den var på lager, de får den sikkert inn igjen snart. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Geofrank: Når bestilite du? Fikk du noe form for sporingsnr, eller noe mulighet for å finne ut hvor hen i verden kontrollen er? Er ikke så mange dager siden jeg bestilte. Fikk ikke noe sporingsnummer nei, litt dumt. Spennende å se hvor pakkene ligger. Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Geofrank:: Under 1uke eller lenger?? Jeg bestilte den 18nov, men den blei shippa den 22Nov... over 2 uker siden jeg bestilite..... Helt tragisk., Men det tar vel kanskje så langt tid med import ting.... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 mine ble sendt fra yes asia 16 november dude:) så ikke hold pusten! mine er ikke kommet enda. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hehe, er det i det hele tatt noen som har mottatt noe fra yesasia noen gang? Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 sende e-post til vgp i går om når dei fikk Dual Shock 3 inn på lager igjen svaret ble: We should have them by the end of this week or early next. We will post news on the blog when they come back in. så da skal det vere muligheter for å skaffe seg en Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ja hvem vil vel ikke betale mer og vente lenger når de kan det?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå