spiderworm Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Fikk min kontroller for ett par dager siden og må si meg godt fornøyd. Litt synd de ikke gjør noe med L2/R2 men... Gøy med risting igjen og den ekstra tyngden gjorde seg. Blir nok kjøpt enda en Dual Shock III på vårparten når de lanseres i USA og Europa. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Undrer litt på hva de nye kontrollene vil koste her i Norge jeg, selv tipper jeg 399 - 499 kroner. Noen som vet noe mer om dette? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Da fikk jeg min DS3 fra japan og. Tok bare 4 dager har ikke fått testa den enda men syntes både L/R 2 og 3 virker slappere end på sixaxis Men vi får se hvordan det blir, gleder meg til risting i gjenn! Og den var nice i hvit Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Da fikk jeg min DS3 fra japan og. Tok bare 4 dager har ikke fått testa den enda men syntes både L/R 2 og 3 virker slappere end på sixaxis Men vi får se hvordan det blir, gleder meg til risting i gjenn! Og den var nice i hvit Fra hvilken butikk gikk det så kjapt? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg får av en eller annen grunn ikke logget inn på Ebay nå. skal prøve i gjen etterpå. husker ikke hvem jeg kjøpte den av i hode. Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Pokker..................... Har enda ikke fått min DS3:( gått 11dager....... Håper den ikke har blitt borte.. Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Pokker..................... Har enda ikke fått min DS3:( gått 11dager....... Håper den ikke har blitt borte.. Hvor bestilte du fra? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg kjøpte herifra men det virker ikke som de har de inne mer Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg bestilite fra www.yesasia.com, er nok siste gangen jeg bestilller derifra. Virker som "alle" andre som har bestilit denne kontrollen, har fått denne fort levert... Ikke har jeg noe sporings nr, så jeg aner ikke hvor hen i verden den er Hadde vært så digg å fått den nå før helgen. Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg bestilite fra www.yesasia.com, er nok siste gangen jeg bestilller derifra. Virker som "alle" andre som har bestilit denne kontrollen, har fått denne fort levert... Ikke har jeg noe sporings nr, så jeg aner ikke hvor hen i verden den er Hadde vært så digg å fått den nå før helgen. Hvor mange kroner ble det totalt inkl.frakt? Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) 79dollar totalt. Det er den endelig summen, med frakt å alt. Tror det blei ca 560kr. Endret 29. november 2007 av brune Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 79dollar totalt. Det er den endelig summen, med frakt å alt. Tror det blei ca 560kr. Okei, du må bare poste når du får den, viss du gjør det da:) Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det skal jeg helt klart gjøre Det kommer jo helt ann på om jeg noen gang få den i posten eller ikke da.... Noen andre her som har bestillt noen vare fra www.yesasia.com, er det vanlig med LANG leveringstid...sukk.. ? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 jeg bestillte å derfra, ble sendt 16, har ikke kommet enda:/ jeg bestillte riktignok 2, så de går vel rett i tollen så må jeg betale mva, men it beats the wait. Lenke til kommentar
regeli Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Bestilte min DS3 fra Ebay for en uke siden. Gikk gjennom tollen tollfri i går kveld. Blir spennende å teste den Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Tenker å få bestilt den nå snart! Tror dere prisen vil synke nå i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Tenker å få bestilt den nå snart! Tror dere prisen vil synke nå i nærmeste fremtid? Neineinei. Vi snakker tross alt om en mangelvare, enn så lenge. Prisen kommer nok til å være mer eller mindre det samme ut 2008, tipper jeg. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Tenker å få bestilt den nå snart! Tror dere prisen vil synke nå i nærmeste fremtid? Neineinei. Vi snakker tross alt om en mangelvare, enn så lenge. Prisen kommer nok til å være mer eller mindre det samme ut 2008, tipper jeg. Merkelig at dette kan være en mangelvare, går jo fint å masseprodusere disse! Men men, da er 50-60 US Dollar en helt ok pris for denne da. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hø? Må si jeg er litt overrasket over pakkesporingen min nå, får bare håpe de ikke roter bort DS3'en min eller evt returnerer den til Hong Kong. Se hva pakkesporingen sier om saken: 27-Nov-2007 Ireland Arrived and is being processed. 29-Nov-2007 Ireland Unsuccessful delivery Hva i alle dager er det de roter med nede i Irland? PS: Selv bor jeg i Norge, så Irland er bare en mellomlanding. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hø? Må si jeg er litt overrasket over pakkesporingen min nå, får bare håpe de ikke roter bort DS3'en min eller evt returnerer den til Hong Kong. Se hva pakkesporingen sier om saken: 27-Nov-2007 Ireland Arrived and is being processed. 29-Nov-2007 Ireland Unsuccessful delivery Hva i alle dager er det de roter med nede i Irland? PS: Selv bor jeg i Norge, så Irland er bare en mellomlanding. Hmm. Hørtes merkelig ut. Får håpe de fikser opp i dette. Kanskje han har skrevet feil adresse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå