Nimrad Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Protriggers er noe du får med et PSW blad, som jeg kjøpte på Narvesen for 125,-kr.ProTriggers. Linken din virker ikke, så jeg legger ut en ny en: Endret 27. november 2007 av Nimrad Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Kan disse kjøpes seperat? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Ser der ja, i følge pakkesporingen har jo den hvite Dual Shock 3-kontrolleren min kommet til Tsim Sha Tsui allerede. Jeg kjøpte på ebay for noen dager siden fra en fyr i Hong Kong, i tilfelle noen lurte. edit: Noe så flaut. Jeg leste i feil ende av listen, kontrolleren ble egentlig SENDT fra Tsim Sha Tsui. Det siste på listen da jeg skrev denne posten var at den hadde forlatt Hong Kong. Endret 30. november 2007 av Juke Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jøss, de triggerene der såg ut som noe PS3 kontrollen hadde hatt godt av. Hadde eg fått de der på plass så hadde jo alt vert fryd og gammen så og si Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 http://www.playthree.net/2007/11/playstati...k-3-review.html Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Kort oppsummert, var dem fornøyde eller ikke? Sry for at jeg ikke klarer å lese så mye Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Selges dette bladet forsatt, og hva heter bladet? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Bladet heter PSW og selges fortsatt. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Narvesen fører PSW-bladet, om noen lurer. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Narvesen fører PSW-bladet, om noen lurer. Omg, bra det ikke er narvesen på denne jævla bondeplassen. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 får stikke ned på narvesen imorra å sjekke da:) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Kort oppsummert, var dem fornøyde eller ikke? Sry for at jeg ikke klarer å lese så mye Ja han nevner noe av de vi har nevnt her som positivt, den ekstra vekten, den er sort,godt me tilbakemeldinger fra spillene igjen osv. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Dual Shock III, inneholder den Sixaxis? Hvis ikke er den jo ubrukelig til en del spill. Litt små flaut spørsmål men hva er egentlig sixaxis? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Tilt-funkjsonen i kontrollen. Man kan bla. styre bilen i Motorstorm ved å "tilte" på kontrollen. EDIT; Vel det er grunnen til at kontrollen har fått navnet Sixaxis Endret 27. november 2007 av Mala Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Man kan altså styre kontrolleren i "seks retninger". Endret 27. november 2007 av Triiiip Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Man kan altså styre kontrolleren i "sex retninger". Det ville vel vert å dra den litt langt vel ? Beklager..måtte. Endret 27. november 2007 av Mala Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 *Possessing nasty pictures.* Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 :!: Verste skrifefeilen da eller! Hehe, skulle vært godt gjort å få til det ja, å dra den i alle de retningene.... Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hey! Noen her som veit åssen jeg for spora opp min DualShock3? Har pokker mei ikke fått den enda, bestilite den fra www.yesasia.com den 18nov . Jeg har ingen norsk sporings nr, som jeg for sjekka på posten.no . Å jeg for ikke sjekka det på profil sida mi på yesasia.com. Det står bare at den blei shippa den 22nov... Hvor lang tid kan dette ta? Dette er første gang jeg kjøper noe Import fra andre land. Begynner å bli veldig utaålmodig, har veldig lyst på denne kontrollen nå Blir skuffa for hverdag som går når jeg sjekker postkassa, å det ikke ligger noe hente lapp der fra posten:( Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Vil tro det er rett rundt hjørnet! Det er som sagt juletider og da har posten nok å gjøre. Bestilite Uncharted, tok vel 11 dager før jeg fikk det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå