rsarsa Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Tar du den i hånden i 0.5 sekunder finner du lett ut hvem som er hvem Ja, kjenner ei dame som sier omtrent det samme....eheeeehhhhhh Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Fikk min DS3 i dag! Eg sier meg enig i samtlige punkter fra førsteposten til UrgeLoL. Lader jækelskapen nu da. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Godt å høre at du er fornøyd Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) 3. De 2 analoge stikkene er noe mer fast i fisken og byr på ørlite mer motstand enn på SixAxis. L3 og R3 (trykke ned stikkene) er lettere å trykke ned. Eh, jeg fikk min på fredag og mine analoge stikker er mindre fast i fisken enn på SixAxis. Faktisk litt skuffet over analogstikkene på min dualshock3, da man noen ganger "hører"/kjenner fjærene inne i den når man rører stikken rundt. Minimale forskjeller selvfølgelig, men ikke helt på høyde med Sixaxis'en. I tillegg synes jeg vekta i kontrolleren er litt skjevt fordelt, min virker marginalt tyngre på venstresiden. Edit: R3/L3 er litt lettere å trykke ned også kontra den gamle. Endret 26. november 2007 av Linuxguru Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Mandagsprodukt Linuxguru? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 No har eg ikkje brukt min DS3 enda, men eg merker ikkje noe til fjæringen i noen av stikkene når eg herjer med de no. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Regner med jeg flytter over stikkene fra Sixaxisen over til DS3'en. Lurer på om jeg har en "ekte" DS3 eller om det er en kinakopi Hvordan var deres kontroller pakket inn? Min hadde nesten helt lik emballasje som andre Sony PS3 tilbehør, men bakplaten var bare papp som var teipet på. Mener å huske at disse produktene skal være sveiset igjen, så hvordan var det hos dere? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Innpakningen var noenlunde slik du beskriver, var ein slik pappplate som var teipet på nederst, og puttet under plastflapsene på selve pakken. Om du skjønner Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Fikk min idag jeg og. Syntes den var kjempedeilig jeg, men så hadde jeg aldri mye imot Zixaxiz fra starten av. Utenom vekta muligens. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Innpakningen var noenlunde slik du beskriver, var ein slik pappplate som var teipet på nederst, og puttet under plastflapsene på selve pakken. Om du skjønner Ja, sånn var min også. Men de analoge stikkene er helt klart fastere på Sixaxis'en. Mulig jeg bytter over innmat ja. Billigere enn retur til Japan Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Frister noe sykt med DS3, menne må nesten kvitte meg med 2 sixaxis først. Med ProTriggers som jeg har kjøpt og DS3 så blir kontrollen perfekt for min del Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Forskjellen er? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Forskjellen er? Les første posten så kanskje du finner ut av det. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er det det eneste? Haha. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er det det eneste? Haha. hva ler vi av?:O Lenke til kommentar
stjernen1991 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hva mener du med Protriggers? Er dette bedre spaker eller? Hvor kan dette kjøpes? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) dere får se om videoen virker nå...http://youtube.com/watch?v=BOAG3nM65FY Genialt forslag! Du burde nesten tatt patent på den løsningen der! Det er kanskje mer behaglig å bruke et papir som ikke er så grovt. Eks 150 papir. Vannslipepapir på nærmere 200 bør kanskje også gå ann. Noen som tar på seg å teste hvilket papir som gir minst verk i fingra og allikevel ikke glepper? Endret 26. november 2007 av Mazeking Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Frister noe sykt med DS3, menne må nesten kvitte meg med 2 sixaxis først.Med ProTriggers som jeg har kjøpt og DS3 så blir kontrollen perfekt for min del Hva er protriggers? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er det det eneste? Haha. Disse forskjellene har har faktisk mye å si for min egen del. Løftet kontrollen opp mange hakk. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Protriggers er noe du får med et PSW blad, som jeg kjøpte på Narvesen for 125,-kr. ProTriggers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå