IMG_123 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Nå du da kunne si noe om batt. kapasiteten UrgeLol? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Har bare ladet kontrolleren en gang, og er ennå å "fullt", etter bra mange timer spilling. Tror den er ca like bra som på Sixaxis. Har jo hørt rykter om at batteriet er ganske så mye bedre. Forsøkte å se bak på kontrolleren, men det eneste jeg klarte å se var at det står 30 mA på sixaxis og 300 mA på DS3. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 har slengt opp bestilling på en hvit og en svart.. den hvite til meg , som vip og sjef over konsollen:p så kameratene vet hvem som er in charge:p Kjøper en hvit en jeg å når den kommer til norge, syntes den ser kul ut og som du sier så viser man hvam som er sjefen Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hadde vært ålreit om du kunne poste bilde av denne kontrollen? Har veldig lyst å bestille 2stk white DS3 men vet ikke fra hvilken side osv. Noen som har anskaffet seg kontrollene fra en seriøs nettbutikk? evt link plx Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Videogamesplus.ca skal få inn noen få kontrollere veldig snart......... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Bilder av en hvit DS3. Mer bilder her. Endret 21. november 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Videogamesplus.ca skal få inn noen få kontrollere veldig snart......... Dem hadde den nå. Så da ble det bestilling på den og Uncharted. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Blei ein DS3 bestilling her også Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Den var ikke akkurat billig... Rundt 550 kroner på VGP(inkl.frakt) som stort sett ligger litt under norske priser. Da snakker vi nok hvertfall 600 når den kommer til Norge. Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 hva er forskjellen på den og sixaxis ?? Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Dæng.... da var jeg rett etter Mala og de var utsolgt for hvite. Da får jeg kule'n til det er på lager, eller til de dukker opp i NOK. Savner nå den ristingen litt ja...... Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvem fler har kjøpt fra japanvideogames? Haket dere av for send as gift? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Hmm satt akkurat å lurte på om det var vibrering på assassins creed og need for speed pro street. Har faktisk ikke peiling i det hele tatt Poenget var at man ikke merker om den er der eller ikke, om man ikke faktisk tenker over det når man spiller. Endret 22. november 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Motorstorm har i allefall vibrering. Endret 22. november 2007 av PootieTang Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Dæng.... da var jeg rett etter Mala og de var utsolgt for hvite.Da får jeg kule'n til det er på lager, eller til de dukker opp i NOK. Savner nå den ristingen litt ja...... Hvorfor ikke sort? http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=13601 edit: Og der var de utsolgt for den også... Endret 22. november 2007 av spiderworm Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Dæng.... da var jeg rett etter Mala og de var utsolgt for hvite.Da får jeg kule'n til det er på lager, eller til de dukker opp i NOK. Savner nå den ristingen litt ja...... Hvorfor ikke sort? http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=13601 edit: Og der var de utsolgt for den også... Har ingenting imot svart, når den var på lager, men må innrømme at den hvite var kuuuul. Dessuten hadde det vært lett å grabbe "riktig kontroller, da jeg har to stk svarte....i mørket. Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvor har de ?? Jeg finner ikke. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hey, det tenkte jeg ikke på. Gikk for den sorte denne gangen jeg, men man får aldri nok kontrollere (tror jeg) Gleder meg til å få rumble igjen, overbeviste meg selv om at jeg ikke savnet det men... Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 nei hehe sant det der. Jeg sitter og spiller Cod4 osv, har fatkisk ikke tenkt over det Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Tar du den i hånden i 0.5 sekunder finner du lett ut hvem som er hvem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå