Lommiss Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Når kommer denne til Europa? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 står tidligere i posten , februar ca! vil tro med killzone 2 launch perhaps? Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Det er flott at Dual Shock III kommer, men hva med batteri-levetiden på kontrollen? Vil den holde like lenge? Tar den lengre tid å lade? Endret 17. november 2007 av kallstrom Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 hvor bestilte du fra? http://www.japanvideogames.com, men bestile via ebay.com. Betalte 79 $= 420-430 kr. Skrev mail til dem å ba dem om å sette ned verdien å pakken til 30 $. Men fikk beskjed at det kanskje var for sent, men når jeg fikk pakken så jeg at det stod 10 $ på esken. Kjapt levert i allefall da DS3 kom ut i japan for under en uke siden. Glem juksingen Tror du at du kan lure Tollvesenet? Da må du tro om igjen. Mange tror kanskje de er smarte dersom de avtaler med selger i utlandet at de skal merke forsendelsen med gave eller vareprøve i håp om at ingen kommer til å oppdage at man egentlig burde betale moms og toll på varen. Dette er imidlertid noe Posten har skjønt for lengst, og de har derfor startet å ta stikkprøver av varer med nettopp denne typen merking. Da åpner Posten varen for å sjekke om den inneholder en varebeskrivelse, faktura eller noe annet som kan fastsette varens verdi. Dersom verdien på varen viser seg å være over 200 kroner må du betale moms og toll likevel. Da kommer nemlig et brev i posten om at du enten må gå og tollbehandle varen på tollkontoret, eller du skriver under på et skjema der du godtar at Posten tollbehandler varen og fremtidige sendinger. Posten kan fritt åpne sendinger med grønn tolletikett, men kan ikke åpne brevpostsendinger uten tolletikett. Det kan imidlertid tollvesenet gjøre. Kilde: http://www.dn.no/privatokonomi/article1231...l=article_image Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Huff huff så lite informert du er. Har du ikke lest hva vi skriver? Det ligger IKKE noen faktura i pakkene Og hvordan kan det så være at jeg har bestilt 25-30 pakker til nå fra videogamesplus.ca og andre nettbutikker og aldri måtte betale mva og gebyrer? En gang har pakken også vært åpnet av tollen, men de fant lite å sette fingeren på Og det er nok liten sjanse for at pakken blir åpnet, så om man skulle bli nødt til å betale mva av 1 av 100 pakker så lønner det seg uansett Så glemme juksingen? Nei tror ikke det!! Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Huff huff så lite informert du er. Har du ikke lest hva vi skriver? Det ligger IKKE noen faktura i pakkene Og hvordan kan det så være at jeg har bestilt 25-30 pakker til nå fra videogamesplus.ca og andre nettbutikker og aldri måtte betale mva og gebyrer? En gang har pakken også vært åpnet av tollen, men de fant lite å sette fingeren på Og det er nok liten sjanse for at pakken blir åpnet, så om man skulle bli nødt til å betale mva av 1 av 100 pakker så lønner det seg uansett Så glemme juksingen? Nei tror ikke det!! Den dag jeg blir 18 år skal jeg kjøpe det meste fra vgp. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 hvor lang tid brukte de på å sende? Har ikke mottat send email, og ved forespørsel fikk enl: "that was our computer automatically send the shipped e-mail after we send the order to you" Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Der fikk jeg endelig Dual Shock 3 kontrolleren ned i postkassa mi! Slapp å betale toll og mva Okey! 1. Kontrolleren er en god del tyngre enn SixAxis og føles mye mer solid ut nå. Det virker også som om at plasten er tykkere, eller at kontrollerene er stivet opp på en annen måte. I værtfall så er knirking og vridning helt borte! Den virker meget solid! 2. Startknappen er meget forbedret og er nå analog!! 3. De 2 analoge stikkene er noe mer fast i fisken og byr på ørlite mer motstand enn på SixAxis. L3 og R3 (trykke ned stikkene) er lettere å trykke ned. [4. dessverre for de som ikke likte formen på L2 og R2 så er disse akkurat de samme som på Sixaxis. Skal nå lade kontrolleren å teste den litt! Damn! Hater de vemmelige skulderknappene.. Endret 18. november 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
thorvald30 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Huff huff så lite informert du er. Har du ikke lest hva vi skriver? Det ligger IKKE noen faktura i pakkene Og hvordan kan det så være at jeg har bestilt 25-30 pakker til nå fra videogamesplus.ca og andre nettbutikker og aldri måtte betale mva og gebyrer? En gang har pakken også vært åpnet av tollen, men de fant lite å sette fingeren på Og det er nok liten sjanse for at pakken blir åpnet, så om man skulle bli nødt til å betale mva av 1 av 100 pakker så lønner det seg uansett Så glemme juksingen? Nei tror ikke det!! hehehe....tror nok at "henrymeen"går på "tollskolen" eller noe slikt...... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Ja, tenkte samme tanken Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Huff huff så lite informert du er. Har du ikke lest hva vi skriver? Det ligger IKKE noen faktura i pakkene Og hvordan kan det så være at jeg har bestilt 25-30 pakker til nå fra videogamesplus.ca og andre nettbutikker og aldri måtte betale mva og gebyrer? En gang har pakken også vært åpnet av tollen, men de fant lite å sette fingeren på Og det er nok liten sjanse for at pakken blir åpnet, så om man skulle bli nødt til å betale mva av 1 av 100 pakker så lønner det seg uansett Så glemme juksingen? Nei tror ikke det!! Den dag jeg blir 18 år skal jeg kjøpe det meste fra vgp. jeg er ikke 18, jeg handler på qxl, bestiller fra vgp o.s.v likevel det går kjempe fint. bare å prøve Endret 18. november 2007 av aspire86 Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Huff huff så lite informert du er. Har du ikke lest hva vi skriver? Det ligger IKKE noen faktura i pakkene Og hvordan kan det så være at jeg har bestilt 25-30 pakker til nå fra videogamesplus.ca og andre nettbutikker og aldri måtte betale mva og gebyrer? En gang har pakken også vært åpnet av tollen, men de fant lite å sette fingeren på Og det er nok liten sjanse for at pakken blir åpnet, så om man skulle bli nødt til å betale mva av 1 av 100 pakker så lønner det seg uansett Så glemme juksingen? Nei tror ikke det!! Den dag jeg blir 18 år skal jeg kjøpe det meste fra vgp. jeg er ikke 18, jeg handler på qxl, bestiller fra vgp o.s.v likevel det går kjempe fint. bare å prøve Får det nok til jeg å vis jeg spør foreldra mine vettu... Endret 18. november 2007 av Triiiip Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Der fikk jeg endelig Dual Shock 3 kontrolleren ned i postkassa mi! Slapp å betale toll og mva Okey! 1. Kontrolleren er en god del tyngre enn SixAxis og føles mye mer solid ut nå. Det virker også som om at plasten er tykkere, eller at kontrollerene er stivet opp på en annen måte. I værtfall så er knirking og vridning helt borte! Den virker meget solid! 2. Startknappen er meget forbedret og er nå analog!! 3. De 2 analoge stikkene er noe mer fast i fisken og byr på ørlite mer motstand enn på SixAxis. L3 og R3 (trykke ned stikkene) er lettere å trykke ned. [4. dessverre for de som ikke likte formen på L2 og R2 så er disse akkurat de samme som på Sixaxis. Skal nå lade kontrolleren å teste den litt! Damn! Hater de vemmelige skulderknappene.. Ser det er mange som synest skulderknappene er ubehagelige, jeg tok å mekka sammen en kjapp video om hvordan få en litt bedre ps3 kontroller http://youtube.com/watch?v=elonRchuLJk sorry det er et eller annet feil med videoen akkurat nå Endret 18. november 2007 av aspire86 Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Fikk ikke åpnet videoen. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 god nok ide sånn sett! men men, sony kunne heller bare fiksa det, heller ps2 kontrollen!=) Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 god nok ide sånn sett! men men, sony kunne heller bare fiksa det, heller ps2 kontrollen!=) ja, enig i det Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Der fikk jeg endelig Dual Shock 3 kontrolleren ned i postkassa mi! Slapp å betale toll og mva Okey! 1. Kontrolleren er en god del tyngre enn SixAxis og føles mye mer solid ut nå. Det virker også som om at plasten er tykkere, eller at kontrollerene er stivet opp på en annen måte. I værtfall så er knirking og vridning helt borte! Den virker meget solid! 2. Startknappen er meget forbedret og er nå analog!! 3. De 2 analoge stikkene er noe mer fast i fisken og byr på ørlite mer motstand enn på SixAxis. L3 og R3 (trykke ned stikkene) er lettere å trykke ned. [4. dessverre for de som ikke likte formen på L2 og R2 så er disse akkurat de samme som på Sixaxis. Skal nå lade kontrolleren å teste den litt! Damn! Hater de vemmelige skulderknappene.. Ser det er mange som synest skulderknappene er ubehagelige, jeg tok å mekka sammen en kjapp video om hvordan få en litt bedre ps3 kontroller http://youtube.com/watch?v=elonRchuLJk sorry det er et eller annet feil med videoen akkurat nå dere får se om videoen virker nå... http://youtube.com/watch?v=BOAG3nM65FY Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Eh, hadde det ikke vært lettere å bare tegne rundt batteriet på baksiden av sandpapiret, istedetfor på et annet ark først? Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Eh, hadde det ikke vært lettere å bare tegne rundt batteriet på baksiden av sandpapiret, istedetfor på et annet ark først? jo det har du rett i, ting gikk litt kjapt for seg:P tenkte ikke over det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Haha, den idèen der var jo intet mindre enn genial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå