Gå til innhold

Dual Shock III første inntrykk

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så dette er egentlig Dual Shock 2, om igjen? Var jo snakk om en ny type rumble, som skulle ha uanvhengige motorer plassert rundt i kontrollen. Men virker ikke som om den ideen materialiserte seg etter UrgeLOL sine inntrykk å dømme.

Det var rykter. Sony har rett og slett ikke sagt noen ting om DS3 nesten. Hadde vel blitt litt for flaut og lagd et stort nummer ut av det etter diverse uttalelser fra dem tidligere.

Lenke til kommentar

Gidder ikke ta bilde da det er før synlig endringer. Det står dual shock 3 på den :p

Nei, den er helt svart og ikke gjennomsiktig slik sixaxis er. Batterilevetiden får vi komme tilbake til.

Om ikke noen må ha bilde for å tro meg?

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Slapp å betale toll og mva

Kommer nok om en måned eller to ;)

Nei ;) Om pakken er åpnet så ser man det på pakken, og tollen fester slike klistremerker på pakken. Dette er vel pakke 25(spill, filmer og utstyr) jeg har fått i år fra utlandet og har ikke måttet betale toll ennå ;)

Det ligger heller ikke faktura oppi pakken så tollen har ingen mulighet til å finne ut om den 10 $ verdien stemmer. En gjennomsnittlig toller har ikke peiling hva en dual shock kontroller koster :p

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

What? Det svaret og Quouten skjønte jeg ikke :p

Etter noen dager? Kan jeg ikke få en ny med en gang?

Nå står det" kan ikke starte" den korrekte harddisken ble ikke funnet".... :|

Ja, slik går det når man ikke tar forhåndsregler. Man må sjekke at nettbutikken eller selgeren merker pakken med lavere enn 30 $ og ikke legger fakturaen i esken.

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar
What? Det svaret og Quouten skjønte jeg ikke :p
Etter noen dager? Kan jeg ikke få en ny med en gang?

Nå står det" kan ikke starte" den korrekte harddisken ble ikke funnet".... :|

Ja, slik går det når man ikke tar forhåndsregler. Man må sjekke at nettbutikken eller selgeren merker pakken med lavere enn 30 $ og ikke legger fakturaen i esken.

Fordi jeg skrev i feil emne... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...