Nimrad Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 "Japan Version" spiller ingen rolle? Hardware tilbehør pleier det ikke være noen som helst forskjell på mellom regionene. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 "Japan Version" spiller ingen rolle? Høyre og venstre stikka er byttet om Nei, er ikke noe problem. Har en slik japan version selv, aldri hatt noen problemer. Lenke til kommentar
VeMa Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Dualshock 3 nå på Sailor.no! Står vel egentli ikke at det er DUALSHOCK3, men går utifra det! Playstation 3 SIXAXIS Trådløs Kontroller med Rumble Og dette til en IKKE ille pris!Har nå i alle fall bestilt, så får vi se om de får inn i morgen som de sier, eller det tar like lang tid som d tok å få ps3 fra elprice... link her: Zailor.no Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Er ikke på lager så forbred deg på ventetid;) Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kjøpte en Dualshock 3 kontroller på QXL som jeg går og venter på. Skal bli utrolig kult med rumble igjen. I spill som Motorstorm og i diverse FPS spill er rumble en nødvendighet. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Var YesAsia greie med å merke pakken med f.eks. 30$? Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 jeg fikk min hvite en uke etter jeg bestilte fra vgp.ca. utrolig fin og deilig kontroll:) de hadde merket den som gave og 20$. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 jeg fikk min hvite en uke etter jeg bestilte fra vgp.ca. utrolig fin og deilig kontroll:) de hadde merket den som gave og 20$. Sounds nice! Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 jeg fikk min hvite en uke etter jeg bestilte fra vgp.ca. utrolig fin og deilig kontroll:) de hadde merket den som gave og 20$. Sounds nice! ja det har du rett i. vet hvor jeg skal begynne å bestille spill fra iallfall:) Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Bestillte fra zailor nå, bare å vente og se hvor lang tid de bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå