Gå til innhold

Dual Shock III første inntrykk

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

bestillte min hvite dual shock3 fra vgp 26 desember og fikk den i dag. kjempe fornøyd med den.

ypperlig vekt og virker mer solid spm nevnt tidligere.

måtte hente den på postkontoret da den var forsøkt levert av postenmannen, men var akkurat for stor for postkassen. 1 kontroll og et spill i pakken.

Endret av kongJarle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk må da skjønne at etter at VGP og YESASIA har sendt ut pakken, altså når du har fått leveringsbekreftelse, så er det ute av deres hender. Noen ganger kommer pakken frem på 4 dager og noen gang tar det 10-12 dager. I desember er det nok kaos på posten og i utlandssorteringen der pakker skal fortolles osv osv.

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp bestilt fra 2 selgere på ebay som lovte og merke pakken med $20 og gift. Jeg skal se hvilken som er raskest og melde tilbake her. Betalte vel 360-370 kroner inkl. frakt sammenlignet med 520 kroner fra VGP.

Oi.. Det var billig :(

Lenke til kommentar

Vet godt at det var litt klammeri der. Men de kunne vel valgt en annen aktør.

Uansett greit at de er på banen med en helt ok håndkontroll, forhåpentligvis blir den bundlet med konsollen kjapt, slik at sixaxxis blir faset ut.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hvor får jeg tak i en svart DS3 billigst og rasketst nå?

Jeg anbefaler www.yesasia.com

Der koster den 59.99 Dollar, som vil si 316 norske kroner. De sender fraktfritt over hele verden, og det tar cirka 7 dager foer du har den i postkassen.

PS: De merker pakken saa du slipper Tull.

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...