kongJarle Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) bestillte min hvite dual shock3 fra vgp 26 desember og fikk den i dag. kjempe fornøyd med den. ypperlig vekt og virker mer solid spm nevnt tidligere. måtte hente den på postkontoret da den var forsøkt levert av postenmannen, men var akkurat for stor for postkassen. 1 kontroll og et spill i pakken. Endret 2. januar 2008 av kongJarle Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Rart at "alle" får fra VGP så fort... Jeg tror min har blitt borte i postkaoset i jula.. Må jo ha blitt det har jo pokker mei gått 3uker! Jeg venter på White DS3. Endret 2. januar 2008 av TheBassMan Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Folk må da skjønne at etter at VGP og YESASIA har sendt ut pakken, altså når du har fått leveringsbekreftelse, så er det ute av deres hender. Noen ganger kommer pakken frem på 4 dager og noen gang tar det 10-12 dager. I desember er det nok kaos på posten og i utlandssorteringen der pakker skal fortolles osv osv. Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 eg fikk DH3 white og UT3 fra VGP i dag og eg bestilte vell 26 des... dem sendte 28 des Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Oh Yeah! Better late than never Da var endelig 2/2 kontroller i hus Fikk sexy white idag, lekker er den. Game On! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg har nettopp bestilt fra 2 selgere på ebay som lovte og merke pakken med $20 og gift. Jeg skal se hvilken som er raskest og melde tilbake her. Betalte vel 360-370 kroner inkl. frakt sammenlignet med 520 kroner fra VGP. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg har nettopp bestilt fra 2 selgere på ebay som lovte og merke pakken med $20 og gift. Jeg skal se hvilken som er raskest og melde tilbake her. Betalte vel 360-370 kroner inkl. frakt sammenlignet med 520 kroner fra VGP. Oi.. Det var billig Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Er det tilfelle at DS3 rumble er mer avansert enn DS2? Sikkert ikke mange spill ute enda som har fått noe spesielt mye ut av den nye typen, men det blir sagt fra de som har prøvd MGS4 at du kan kjenne på ristingen hvor f.eks. noe eksploderer etc. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Da har jeg også fått testet DS3-hånkontrollen. Nextgen-rumble my ass. Helt vanlig... kan ikke forstå at det har tatt så lang tid. Helt ok håndkontroll. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Da har jeg også fått testet DS3-hånkontrollen. Nextgen-rumble my ass. Helt vanlig... kan ikke forstå at det har tatt så lang tid. Helt ok håndkontroll. Her har du grunnen! Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Vet godt at det var litt klammeri der. Men de kunne vel valgt en annen aktør. Uansett greit at de er på banen med en helt ok håndkontroll, forhåpentligvis blir den bundlet med konsollen kjapt, slik at sixaxxis blir faset ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 hvor får jeg tak i en svart DS3 billigst og rasketst nå? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Kjøpte nettopp 1stk svart Dual Shock 3 og 1stk Blu-ray fjernkontroll fra VGP. Er førstegang jeg bestiller der, så er litt spent. Håper jeg slipper toll! Endret 14. januar 2008 av qweac Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) hvor får jeg tak i en svart DS3 billigst og rasketst nå? Jeg anbefaler www.yesasia.com Der koster den 59.99 Dollar, som vil si 316 norske kroner. De sender fraktfritt over hele verden, og det tar cirka 7 dager foer du har den i postkassen. PS: De merker pakken saa du slipper Tull. Endret 14. januar 2008 av sir-alex Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Beklager hvis dette er svart på før, men når kommer egentlig Dual Shock 3 til Europa? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 ble sagt første kvartal, vil regne med februar Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 mener å ha lest mars noen steder, men kan godt være den kommer i februar.. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 "Japan Version" spiller ingen rolle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå