stjernen1991 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har fått min DS3 fra yesasia.com. Fikk den igår! Kult, hvor lang tid tok det fra den ble sendt? Venter spent på en fra samme plass selv. Tok laang tid hvis jeg husker rikitg. Ble vel shippa en gang i november, 17 mulig. Er usikker, men var digg å få den! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 hmm min ble shippa 16, så da burde den være i norge et sted ihvertfall:p Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Vgp har får inn nytt parti med DS3 i morgen. Jeg har allerede forhåndsbestilt. Ettersom det ikke særlig gunstig for vgp å impotere kontrollene ligger dem på 95$ ferdig sendt. Det blir en 525Kr. Kunne nok fått kontrollen billigere fra japanske dealers, men valgte vgp.ca ettersom jeg har gode erfaringer med dem. Jeg får kontrollen 2,5 mnd før den kommer til norge til ca samme pris den vil ligge på her i landet. Trykk å kjøp! Endret 11. desember 2007 av kallstrom Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ebay FTW! Fuck Ebay Lenke til kommentar
furu Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ebay FTW! Fuck Ebay Og nivået på forumet når nye høyder med den kommentaren. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Fuck Ebay Sier du sikkert bare for du har blidt banna fra Ebay for ufin språkbruk :!: Men serigjøst hva har du imot Ebay? Alt jeg har kjøpt fra flere forskjellige butikker der har kommet før og vært billigere end VGP. Og når de i tillegg ikke har de i canada så VGP må importere selv for så og selge de videre er det i allefall dumt og kjøpe det der! Min brukte 4 dager fra den var bestilt til jeg hadde den på døra og det kosta meg rett over 400kr. Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Da hadde eg bestilt meg ein Hvit DH3 fra VGP Dem får inn nytt parti med hvite og svarte den 12 Des, Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Kjøpte den Hvite jeg å. Syntes den er mye finere Endret 11. desember 2007 av Kennet_H Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 har to hvite fikk de for 825 inkl. frakt og alt på ebay! DET var en god deal Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Fuck Ebay Sier du sikkert bare for du har blidt banna fra Ebay for ufin språkbruk :!: Men serigjøst hva har du imot Ebay? Alt jeg har kjøpt fra flere forskjellige butikker der har kommet før og vært billigere end VGP. Og når de i tillegg ikke har de i canada så VGP må importere selv for så og selge de videre er det i allefall dumt og kjøpe det der! Min brukte 4 dager fra den var bestilt til jeg hadde den på døra og det kosta meg rett over 400kr. Har ikke handlet fra ebay, men har handlet en del fra qxl her i norge, og der foregår det mye snuskerier. Det er nok mitt personlige forhold til nettauksjoner som ødelegger ebay handelen. Har sett litt på ebay selv, men fant ut at jeg ville gå for det trygge alternativet i vgp.ca. Når det gjelder frakt så gir ebay ingen garanti på tiden det vil ta, forsåvidt ikke vgp heller, men har aldri ventet lengre enn 10 dager. For min del er det overkommelig. Tar kanskje litt ekstra tid i disse dager pga julen. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Men det er jo et karakter system der da. Så når du kjøper fra butikker som har 10,000+ salg og 99,?? posetive tilbakemeldinger vil jeg si det er minst like sikkert som og bestille fra hvilken som helst annen butikk. Men om du vil bestille fra VGP så for all del det er jo opp til deg det Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Sånn da ha jeg bestilit min 2 DS3 kontroll å den har blitt shippa:), men denne gangen har jeg bestiilt fra VGP. Har sett at mange her som har bestilit derifra å, og fått den raskt levert å med god service. Virker som et bra importsted, i motsetning til yesasia.com, som jeg enda ikke har fått DS3 kontrollen som jeg bestilite 19Nov Den kontrollen har jeg nesten gitt opp. Noen andre her som har venta lenge fått den enda? Så nå satser jeg på at VGP gjør en bedere jobb ved å levere, håper jeg for den før jul Men det er noen spm jeg lurer på ang levering ... Åssen blir den lever til meg? Er det sånn at jeg for en hente lapp i postkassa mi, slik at jeg kan hente pakken min på Posten(postbanken)Norge? Eller er det FEDEX eller DHL som levere pakken til meg? Isåfall for de sist nevnte, for jeg en hente lapp av FEDEX eller DHL eller kommer de å levere pakken på døra hjemme hos meg? Blir jeg da ringt opp eller får noen for form for varsel at de kommer, slik at jeg er hjemme når de kommer ? ? Har heller ikke fått noe sporingsnr fra VGP, spurte de om det å det hadde de ikke det siden den kom med "airmail". Det syntes jeg var litt kjipt å ikke få noen sporingsnr, har heller ikke fått det fra yesasia.com å nå aner jeg ikke hvor hen i verden den pakka er. Det er litt greit å ha kontroll på hvor hen pakka befinner seg i verden. Håper noen her kan besvare på min leverings spm, er ganske fersk på dette med Import bestilling. Endret 13. desember 2007 av TheBassMan Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Fikk min første DS3 kontroller fra en kar i hong kong idag, betalte 74 dollar totalt med frakt (bestilt 1. des), bestilte ennå en nettopp fra samme fyr:) Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 jeg fikk 4 DS3 kontrollere i dag, fra 2 selgere på Ebay.. Selger minst 1 av dem Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Der fikk jeg endelig Dual Shock 3 kontrolleren ned i postkassa mi! Slapp å betale toll og mva Okey! 1. Kontrolleren er en god del tyngre enn SixAxis og føles mye mer solid ut nå. Det virker også som om at plasten er tykkere, eller at kontrollerene er stivet opp på en annen måte. I værtfall så er knirking og vridning helt borte! Den virker meget solid! Denne knirkingen og kjip plastfølelse, gjelder dette bare de sorte som er lett gjennomsiktelige eller? For den sorte (matte) håndkontrollen som fulgte med min PS3 40GB er rock solid uansett hvor mye jeg tar i Edit: Rock solid, ikke solig Endret 13. desember 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Sånn da ha jeg bestilit min 2 DS3 kontroll å den har blitt shippa:), men denne gangen har jeg bestiilt fra VGP. Har sett at mange her som har bestilit derifra å, og fått den raskt levert å med god service. Virker som et bra importsted, i motsetning til yesasia.com, som jeg enda ikke har fått DS3 kontrollen som jeg bestilite 19Nov Den kontrollen har jeg nesten gitt opp. Noen andre her som har venta lenge fått den enda? Så nå satser jeg på at VGP gjør en bedere jobb ved å levere, håper jeg for den før jul Men det er noen spm jeg lurer på ang levering ... Åssen blir den lever til meg? Er det sånn at jeg for en hente lapp i postkassa mi, slik at jeg kan hente pakken min på Posten(postbanken)Norge? Eller er det FEDEX eller DHL som levere pakken til meg? Isåfall for de sist nevnte, for jeg en hente lapp av FEDEX eller DHL eller kommer de å levere pakken på døra hjemme hos meg? Blir jeg da ringt opp eller får noen for form for varsel at de kommer, slik at jeg er hjemme når de kommer ? ? Har heller ikke fått noe sporingsnr fra VGP, spurte de om det å det hadde de ikke det siden den kom med "airmail". Det syntes jeg var litt kjipt å ikke få noen sporingsnr, har heller ikke fått det fra yesasia.com å nå aner jeg ikke hvor hen i verden den pakka er. Det er litt greit å ha kontroll på hvor hen pakka befinner seg i verden. Håper noen her kan besvare på min leverings spm, er ganske fersk på dette med Import bestilling. Noen ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 VGP har hatt ein leveringstid på 5-7 dager for min del. Spill og kontroller har kommet rett i kassa, ingen problemer med at pakken blir plukket ut i tollen heller Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 YESSSSSS Endelig!!!! Der fikk jeg endelig den første av 2 DualShock3(Svart & Hvit) kontrollere jeg har bestilt å det var fra yeasasia.com, det tok pokker mei 1 Mnd og 2 uker Dette er for laaaaaaaaang tid. Hadde engentilig gitt opp den fra yesasia, men nå er alt bra ! Nå venter jeg bare på kontroll nr 2, å den har jeg bestilt fra VGP, det har nå gått 3uker(idag) siden min bestlling fra de. Er heller ikke imponert over leveringstida til de heller siden de fleste her har fått varene sine levert på under 1uke. Men nå har det vært juletid, så det er vel kaos på pakkepostleveringen. Mitt første inntrykk av kontrollen som de fleste her sier; den er mye tyngere, man merker stor forskjell når man holder begge kontrollene i hendene. Men ellers er den helt lik, den ligger fantastisk godt i hånda Har den til lading nå, gleder meg som en unge til å spille med vibber igjen :!: Nå kan jeg endelig spille Drakes fortune, har venta med å spille det spille til jeg fikk DS3 ! Lenke til kommentar
aloras Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen nettsider som har svarte DS3 inne for øyeblikket eller? Eller må jeg vente et par måneder på den nye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå