Gå til innhold

Dual Shock III første inntrykk

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Der fikk jeg endelig Dual Shock 3 kontrolleren ned i postkassa mi! Slapp å betale toll og mva ;)

Okey!

1. Kontrolleren er en god del tyngre enn SixAxis og føles mye mer solid ut nå. Det virker også som om at plasten er tykkere, eller at kontrollerene er stivet opp på en annen måte. I værtfall så er knirking og vridning helt borte! Den virker meget solid!

2. Startknappen er meget forbedret og er nå analog!! :p

3. De 2 analoge stikkene er noe mer fast i fisken og byr på ørlite mer motstand enn på SixAxis. L3 og R3 (trykke ned stikkene) er lettere å trykke ned.

4. dessverre for de som ikke likte formen på L2 og R2 så er disse akkurat de samme som på Sixaxis.

Skal nå lade kontrolleren å teste den litt!

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvor bestilte du fra?

http://www.japanvideogames.com, men bestile via ebay.com.

Betalte 79 $= 420-430 kr.

Skrev mail til dem å ba dem om å sette ned verdien å pakken til 30 $. Men fikk beskjed at det kanskje var for sent, men når jeg fikk pakken så jeg at det stod 10 $ på esken. Kjapt levert i allefall da DS3 kom ut i japan for under en uke siden.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Hehe var bare en spøk det med Start knappen, derfor at jeg la til :p .

Teste akkurat Uncharted demoen, og rumblene var velkjent. Altså lite nytt ;) Får teste mer senere.

Phew! Trodde jeg begynte å få feberfantasier om "next-gen" og alle de ordene jeg elsker å hate.

Hva slags farge gikk du for forresten?

Lenke til kommentar
fikk du sendt bekreftelse fra jvg? Ang moms så skulle de være behjelpelig, så får se.

yesasia har en 65$ kontroll ready to ship, men de har vist seg ikke til å stole på

Ja det fikk jeg.

Your recent order from us has been shipped on 11/10/2007.

No detailed tracking information is available.

Gikk ganske så raskt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...