UrgeLoL Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Der fikk jeg endelig Dual Shock 3 kontrolleren ned i postkassa mi! Slapp å betale toll og mva Okey! 1. Kontrolleren er en god del tyngre enn SixAxis og føles mye mer solid ut nå. Det virker også som om at plasten er tykkere, eller at kontrollerene er stivet opp på en annen måte. I værtfall så er knirking og vridning helt borte! Den virker meget solid! 2. Startknappen er meget forbedret og er nå analog!! 3. De 2 analoge stikkene er noe mer fast i fisken og byr på ørlite mer motstand enn på SixAxis. L3 og R3 (trykke ned stikkene) er lettere å trykke ned. 4. dessverre for de som ikke likte formen på L2 og R2 så er disse akkurat de samme som på Sixaxis. Skal nå lade kontrolleren å teste den litt! Endret 16. november 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 hvor bestilte du fra? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Grattis Hvor kjøpte du den fra og hva måtte du betale? Lenke til kommentar
orjan_boe Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hei Hvor kjøpte du dual shock 3 kontrolleren fra, måtte du be dem merke varen som gave/gift for å slippe unna toll? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) hvor bestilte du fra? http://www.japanvideogames.com, men bestile via ebay.com. Betalte 79 $= 420-430 kr. Skrev mail til dem å ba dem om å sette ned verdien å pakken til 30 $. Men fikk beskjed at det kanskje var for sent, men når jeg fikk pakken så jeg at det stod 10 $ på esken. Kjapt levert i allefall da DS3 kom ut i japan for under en uke siden. Endret 16. november 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 2. Startknappen er meget forbedret og er nå analog!! Hæ?! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Hehe var bare en spøk det med Start knappen, derfor at jeg la til . Teste akkurat Uncharted demoen, og rumblene var velkjent. Altså lite nytt Får teste mer senere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Høre veldig lovendes ut ang. vekten og kvaliteten på kontrollen, det gleder meg rett og slett Synd med skulderknappene dog. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hehe var bare en spøk det med Start knappen, derfor at jeg la til . Teste akkurat Uncharted demoen, og rumblene var velkjent. Altså lite nytt Får teste mer senere. Phew! Trodde jeg begynte å få feberfantasier om "next-gen" og alle de ordene jeg elsker å hate. Hva slags farge gikk du for forresten? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Tok en sort en Hvit blir teit når konsollen og tv'en er sort pianolakk! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 har slengt opp bestilling på en hvit og en svart.. den hvite til meg , som vip og sjef over konsollen:p så kameratene vet hvem som er in charge:p Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 har slengt opp bestilling på en hvit og en svart.. den hvite til meg , som vip og sjef over konsollen:p så kameratene vet hvem som er in charge:p Nå var du vel en smule politisk ukorrekt Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 høres litt rasistisk ut kanskje:) men er ikke det:p bare syns den hvite fargen er smooth:p thats it... faen hva enn jeg sier vil det høres sånn ut:p Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 fikk du sendt bekreftelse fra jvg? Ang moms så skulle de være behjelpelig, så får se. yesasia har en 65$ kontroll ready to ship, men de har vist seg ikke til å stole på Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 fikk du sendt bekreftelse fra jvg? Ang moms så skulle de være behjelpelig, så får se. yesasia har en 65$ kontroll ready to ship, men de har vist seg ikke til å stole på Ja det fikk jeg. Your recent order from us has been shipped on 11/10/2007.No detailed tracking information is available. Gikk ganske så raskt Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 sendte en email til ebay butikken og spurte om dette. Samt yesasia ordren "ready to ship" når snart tre dager. Yesasia er ikke plassen å preordre på. Lenke til kommentar
Mauler# Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 når kommer DS3 til europa? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 om ca 3-4 måneder. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 ingen bilder? veldig synd med skulderknappene, de er så sinnsykt ubehagelig i forhold til triggerbuttons. liker den idèn med farge på kontrollern som viser hvem som er sjef.. har lenge lurt på den rosa x360 kontrollern akkurat for samme grunn:D Lenke til kommentar
Closed Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har du bilde av kontrollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå