ladida Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hei! Jeg lurte på om noen her kunne hjelpe meg med å finne ut hva et selskap i Lofoten (Svolvær) heter? Det jeg vet er at sjefen er en dame. Det er egentlig flere selskaper som har blitt slått sammen for å hindre konkurs. De er kanskje likevel under femti medarbeidere nå. De holder til rundt Svolvær, og de driver i hvert fall med lakseoppdrett. Noen som vet? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det er nesten umulig å finne ut det, på bakgrunn av at du ikke har gitt noen info overhodet. Navn, adresse, daglig leder, telefonnummer; eller noe som helst osom kan gjøre et søk gjennomførbart. Lenke til kommentar
ladida Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Nei, jeg vet. Det som er problemet, så jeg håpet på at noen fra Lofoten kanskje hadde hørt/lest noe om noe lignende av det jeg beskrev. Jeg vet bare sånne smådetaljer, men ikke noe konkret som navn osv. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Nå ble jeg nysgjerrig. Skal du klage på en laks? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 De må haq en tildelt konsesjon, kanskje du kan ringe kommunen, eller søke i offentlige registre. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Med tanke på at det er flere oppdrettsanlegg i nærheten av Svolvær, så hadde det vært fint om du hadde visst litt mer nøyaktig hvor anlegget ligger. Det er blant annet et mellom Svolvær og Kabelvåg og et i Kabelvåg. Jeg fant blant annet ut at et heter Åviksmolt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå