MasterCard Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Er denne bra for pris? Henter selv osv så dette er endelig pris.... I tillegg hater jeg og bygge så denne virker grei. Funker den til WoW? kansje crysis(ikke noe absolutt "need") og CoD 4: Modern warfare? og andre litt nye spill som krever litt.... - Takk for alle nyttige svar Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 her er forresten link : http://www.datakjeden.no/ Den PC-en helt til høyre =)) Lenke til kommentar
Crashloop Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Beste PC-Tilbud! Dinside.no, Sept 07 Intel Core 2 Duo E6750 2048 MB DDR2-minne 500 GB SATA harddisk 320 MB GeForce 8800GTS DVI/TV-out DVD-brenner dual layer Minnerkortleser Nettverkskort Microsoft Vista Home Premium Ønsker du å bestille med skjerm? - Velg butikk - Velg kategorien "PC" i venstre marg Varenr: 551562 kr 8 995 ,- Antar det var denne du siktet til. Crysis og CoD4 har jeg ikke prøvd ennå så iusikker på hvor seige de er, men WoW kan du kjøre glatt på gamle maskiner så denne PC-en vil absolutt ikke ha noe som helst problem med WoW. regner med at CoD og crysis vil være fullt spillbare de og. Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Takk for svar! =) det er den jeg mener ja, noen fler som har erfaring / peiling? - tusen takk Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Bygg selv, og kjøp heller 8800 GT da dette koster omtrent det samme og yter opp mot 8800GTX. CPU er grei, RAM også. Du kan nå eventuelt ta kontakt med datakjeden og høre ved de om de kan ta å innstallere et annet skjermkort. Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Bygg selv, og kjøp heller 8800 GT da dette koster omtrent det samme og yter opp mot 8800GTX. er dette uten klokking eller med klokking? Jeg skal ikke klokke... Bygge selv? jeg ekke noe god verken å bygge eller finne komponenter hadde et bra oppsett som jeg fikk hjelp med for noen uker siden, men det var mye dyrere og jeg fikk mindre i lønning enn jeg trodde så jeg hadde ikke nok. Har 9000 til disposisjon, MAX 9500.... alt må være fra samme leverandør fordi jeg liker ikke å bestille fra ulike... - Takk =) Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Dette er med klokking. Eller det vil si at det i den forstand er fabrikkoverklokket, du trenger ikke å skru opp frekvensene for å få det til å yte opp mot GTX. Link: https://prisguiden.no/product.php?productId=83815 Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 takk for de svarene jeg har fått? Så denne PC-en er ikke så bra i forhold til pris? Men har ikke fått skikkelige svar på om den fungerer til nye spill og kommende spill :pp må også kunne klare Source bra! =D - Takk Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 hva med denne bygga da? http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...0B-36A9E968016D Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) nForce 570i SLI er litt utdatert. Skal du kun ha et skjermkort? I så fall er P35 og X38 bedre valg. Endret 18. november 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå