Fromage Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har en pc i stua med et geforce 7800 gs. Jeg har hatt en vgakabel montert til en 40' lcd-tv. Siden det er dvi-d kontakt på tv'n kjøpte jeg i dag en dvi-d kabel. Buuter opp og får 1366x768 i oppløsning både i buutsekvensen og i windows xp. Når jeg kjører cod-4 eller crysis går det derimot ikke an å kjøre 1366x768, men bare 1024x768, eller 800x600. Hva kan være feil her mon tro? Har byttet drivere til siste fra guru3d. Hvorfor kjører windows 1366x768 og ikke spillene? Hadde jo denne oppløsningen i spillene før jeg byttet kabel. Lenke til kommentar
Fromage Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Noen ideer anyone? Hvorfor tar ikke spillene (Cod4, halflife2, crysis) den samme oppløsningen som windows? Har innstallert directx på nytt uten at det hjalp. Også brukt driver remover og kjørt driveren på nytt. Må VGA-kontakten på kortet kobles ut på noen måte? Det er en vga-kontakt og en dvi-d kontakt på kortet. Er det noen plass man må hake ut for at man bruker dvi? Lenke til kommentar
MeepTheSheep Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Har du kun tv'en tilkoblet...eller monitor eller no sånn også ? Lenke til kommentar
Fromage Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Har du kun tv'en tilkoblet...eller monitor eller no sånn også ? Kun TV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå